استقبال مساجد از دهه کرامت با میزهای خدمت و دورهمی‌های دخترانه

حجت‌الاسلام مقیسه با شرح برنامه‌های مساجد در دهه کرامت، گفت: برپایی میز خدمت در ۳۶۰ مسجد محوری، برگزاری دورهمی‌های دختران و توزیع غذای گرم میان محرومان ازجمله تدارکات مساجد تهران برای این ایام مبارک است.

حجت الاسلام والمسلمین «بهزاد مقیسه» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مرکز رسیدگی به امور مساجد ویژه برنامه های مختلف و متفاوتی را دهه کرامت تدارک دیده است، اظهار کرد: با توجه به تجربه موفق ماه مبارک رمضان، از مسئولان قوه قضاییه برای حضور دوباره در مساجد و پاسخگویی به مردم در دهه کرامت نیز دعوت کرده ایم.

 

مدیر اداره تولید و تامین محتوای مرکز رسیدگی به امور مساجد افزود: دورهمی های دختران انقلابی نیز در دهه کرامت در مساجد برگزار می شود.

 

وی اضافه کرد: تجلیل از دختران فعال و انقلابی برنامه دیگری است که در سطح مساجد استان تهران به ویژه در شب و روز بزرگداشت مقام دختر برگزار می شود.

 

مقیسه ادامه داد: ضیافت کریمانه نیز برنامه دیگری است که به ویژه در مساجد دارای مرکز نیکوکاری یا مرکز طبخ غذا اجرا می شود. این مساجد در شب و روز دختر و میلاد باسعادت امام رضا(ع) غذای گرم میان نیازمندان توزیع می کنند.

 

وی ادامه داد: پخش زیارت نامه ها به ویژه زیارت خاصه امام رضا (ع) و زیارت امین الله (ع) در مساجد از برنامه های دیگر دهه کرامت است.

 

مدیر اداره تولید و تامین محتوای مرکز رسیدگی به امور مساجد ادامه داد: اجرای ویژه برنامه ها به مناسبت ایام رحلت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد نیز از برنامه های دیگر ما در دهه کرامت ۱۴۰۱ است.

 

مقیسه تصریح کرد: برگزاری جلسات هم اندیشی و پاسخگویی به شبهات دینی با محوریت جهاد تبیین از برنامه های دیگری است که مساجد در در دهه کرامت اجرا می کنند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه هایی همچون جشن های میلاد حضرت فاطمه(س) و امام رضا (ع)، مسابقات فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان و آذین بندی مساجد و محلات از برنامه های دیگری است که مسجدی ها در دهه کرامت پیگیری می کنند.

کد خبر 1180327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha