برنامه ریزی بیشتر شهرداری شیراز برای برنامه هایی مانند سرود «سلام فرمانده»

حسینی گفت: اجرای این سرود نشان می دهد، مردم از کارهای فاخر فرهنگی به شدت استقبال می کنند و سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز برای برگزاری رویدادهای فاخری مانند اجرای سرود «سلام فرمانده» برنامه ریزی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید ابراهیم حسینی»، امروز (یکشنبه 8 خرداد) در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: آبادان قربانی عدم تمکین به قانون و برخی قوم و خویش و دوست بازی ها و ترجیح منافع شخصی بر مصالح جمعی شده است.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز افزود: باید مراقب متروپل های مشابه در شیراز نیز بود که ضرورت دارد شورای اسلامی و شهرداری شیراز با حساسیت جدی به این موضوعات بپردازند.

وی با اشاره به اجرای سرود «سلام فرمانده» بیان کرد: این اقدام فرهنگی موجی از شور و نشاط و عرض ارادت به حضرت ولیعصر (عج) میان آحاد مردم ایجاد کرده است.

حسینی تاکید کرد: اجرای این سرود نشان می دهد، مردم از کارهای فاخر فرهنگی به شدت استقبال می کنند و سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز برای برگزاری رویدادهای فاخری مانند اجرای سرود «سلام فرمانده» برنامه ریزی کند.

وی ادامه داد: برای زیارت شهروندان و یا اقامه نماز جمعه مشکلاتی بر سر راه  مردم وجود دارد که باید با تدبیر و چاره اندیشی مسئولان مرتفع شود زیرا  مردم سرمایه اجتماعی هستند و اعتماد مردم مهم است.

حسینی تصریح کرد: مردم و مسافران در  شهر مقدس شیراز باید  از نشاط اجتماعی، رفاه عمومی، عدالت در توزیع فرصت ها و امکانات، رفتار مسئولین و ... احساس رضایت داشته باشند.

وی  اعلام کرد: در روزهای آخر اسفند ماه با هماهنگی بین شورای اسلامی و شهرداری شیراز تصمیم گرفته شد که یک هزار و 800 میلیارد تومان فروش املاک از برنامه حذف شود بنابر این یک هزار و 800 میلیارد تومان املاکی که بنا بود سال 1400 فروخته شود به فروش نرسید و جز سرمایه شهر حفظ شد.

حسینی گفت: در حال حاضر یک هزار میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران داریم و چنانچه شهرداری بدهی های آنها را بپردازد مجددا آن را در همین شهر سرمایه گذاری خواهند کرد.

کد خبر 1180364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha