نشست شورای هماهنگی دهه کرامت در شیروان

نشست شورای هماهنگی برگزاری برنامه های ویژه ایام دهه کرامت با محوریت جشن های مردمی زیر سایه خورشید در شهرستان شیروان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ نشست شورای هماهنگی برگزاری برنامه های ویژه ایام دهه کرامت با محوریت جشن های مردمی زیر سایه خورشید در شیروان ظهر امروز یک شنبه با حضور رییس شورای اسلامی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز فرمانده نیروی انتظامی شیروان تشکیل شد.

 

«حجت الاسلام رمضانی» نماینده دفتر امام جمعه شیروان به اهمیت خدمت به امام رضا (علیه السلام) و خواهر مکرم آن امام همام حضرت معصومه (سلام الله علیها) اشاره کرد و قدر و عظمت این خدمتگزاری را موهبت و نعمتی بی اندازه خواند.

 

وی خدمت به امام هشتم و زائران آن امام همام را در هر نقطه، ارزشمند و بی نظیر تعبیر کرد و با عنوان اینکه  هر خدمتی در این باره نباید دریغ شود، برای هرچه بهتر برگزار شدن این برنامه ها اعلام آمادگی کرد.

 

«اصغر لنگری» مسئول جشن های مردمی زیر سایه خورشید در خراسان شمالی و رابط کانون فرهنگی هنری علامه امینی (ره) بجنورد هم با اعلام این خبر به جزییات آن اشاره کرد و گفت: مردم مناطق مختلف استان از 15 تا 21 خردادماه سال جاری میزبان پرچمداران حریم امن رضوی خواهند بود.

 

وی افزود: پنج تن از خادمین حرم شریف رضوی شامل یک مبلغ، یک پرچمدار، مداح و خادم مسئول اجرای برنامه و به همراه سرپرست در قالب کاروان اعزامی خدام بارگاه امام هشتم (علیه السلام)  میهمان استان خواهند بود.

 

«معصومه ایزانلو» رابط جشن های مردمی زیر سایه خورشید در شهرستان شیروان هم با عنوان اینکه شیروان پنج شنبه  19 خرداد میزبان پرچمداران بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) می شود، برنامه های تدارک دیده شده به این مناسبت را برشمرد و دیدار با والدین معزز شهدا، زیارت امامزاده مشهد طرقی شیروان را از اهم این برنامه ها نام برد.

 

وی دیدار با مددجوبان زندان شیروان، نشست با امام جمعه و نیز دیدار با جمعی از پارکبانان شیروانی را به اهم این برنامه ها افزود.

 

ایزانلو همچنین اعلام کرد: مراسم جشن محوری ایام میلاد حضرت امام رضا (علیه السلام) و حضرت معصومه (سلام الله علیها) در مسجد جامع شیروان و پس از اقامه نماز مغرب و عشا با حضور خدام رضوی برگزار می شود.

 

 

کد خبر 1180379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha