منطقه آزاد تنها مسیر توسعه گلستان/ اراضی منطقه آزاد اینچه‌برون به زودی واگذار می‌شود

شادمهر با اشاره به صنعتی نبودن گلستان و مشکلات زیادی که در حوزه کشاورزی وجود دارد، گفت: منطقه آزاد اینچه برون تنها و بهترین فرصت برای توسعه استان است.

«امانقلیچ شادمهر» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهار کرد: بسیاری از فرصت های توسعه استان گلستان را در سال های گذشته از دست دادیم و در حوزه های مختلف با مشکلات متعددی روبه رو هستیم.

 

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت منطقه آزاد تجاری اینچه برون، خاطرنشان کرد: این منطقه تنها و شاید بهترین فرصت برای توسعه استان به ویژه در حوزه های اقتصادی و صنعتی است.

 

وی گفت: وضعیت خلیج گرگان، وضعیت پتروشیمی و بسیاری از پروژه های ریز و درشت دیگر در استان نشان می دهد ما‌ نتوانستیم‌از ظرفیت های موجود به نفع مردم و توسعه استان استفاده کنیم.

 

شادمهر با بیان اینکه منطقه آزاد اینچه برون نقش مهمی در رونق تولید و اشتغال استان خواهد داشت، افزود: مدیر پروژه که چندی قبل انتخاب شد در حال پیگیری امورات است. مطالعات انجام و اساسنامه منطقه آزاد اینچه برون نیز تدوین شده است و اکنون در مرحله انتخاب هیئت مدیره و مدیرعامل قرار داریم.

 

وی گفت: در نشستی که با دبیر شورای علی مناطق آزاد کشو  داشتیم بر این موضوع تاکید کردیم که مدیرعامل منطقه آزاد اینچه برون باید کسی باشد که حداقل سابقه مدیریت در سطح عالی در دیگر مناطق آزاد کشور را در کارنامه خود داشته باشد.

 

عضو مجمع نمایندگان گلستان در محلس شورای اسلامی بیان کرد: حصارکشی محدوده منطقه آزاد اینچه برون در حال انجام است و پس از آن واگذاری اراضی این منطقه آغاز خواهد شد.

 

کد خبر 1180441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha