تعداد قربانیان متروپل به ۳۱ نفر رسید

شعبانی از افزایش تعداد قربانیان متروپل به ۳۱ نفر خبر داد و گفت: نجاتگران پای کار آواربرداری و امدادرسانی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «وحید شعبانی» امروز (دوشنبه ۹ خرداد) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش بی‌وقفه یگان‌های امدادی مستقر در محل ساختمان فرو ریخته متروپل، بامداد امروز ۲ پیکر دیگر از قربانیان این حادثه شناسایی و رهاسازی شدند و به آرامستان آبادان انتقال یافتند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اشاره به اینکه جمع اجساد شناسایی و انتقال یافته به ۳۱ پیکر رسید افزود: این ۲ پیکر جدید نیز در ادامه عملیات آواربرداری از محل آوار ساختمان بستنی فروشی شناسایی و خارج شده‌اند.

 

وی اضافه کرد: تلاش برای یافتن مفقودین این حادثه دلخراش در هشتمین روز از وقوع ریزش ساختمان متروپل با تمام توان ادامه دارد و حضور تیم‌های جمعیت هلال احمر در منطقه تا پایان عملیات آواربرداری استمرار خواهد داشت.

 

شعبانی تصریح کرد: بار دیگر ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار شده در این رخداد، از همراهی و همکاری مردم صبور،شریف و محجوب آبادان با عوامل امدادی و سایر دست اندرکاران تقدیر کرد.

 

وی همچنین از حضور جمعی از مدیران، عوامل امدادی و اعضای تیم حمایت روانی جمعیت هلال احمر خوزستان در مراسم ختم ⁣⁣⁣جانباختگان حادثه متروپل خبر داد و ابراز کرد: هدف از این اقدام تسلی دادن خانواده‌های داغدار از این حادثه تلخ و دلخراش است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تسکین آلام بشری را از اهداف والای این جمعیت دانست و دیدار با خانواده‌های متوفیان را از مصادیق آن توصیف کرد و یاد آور شد: این قبیل فعالیت‌های خداپسندانه و بشردوستانه سبب افزایش سطح تاب آوری روانی در جامعه و نماد همراهی و همدردی جمعیت هلال احمر با مردم در شرایط سخت است.

 

کد خبر 1180493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha