اختتامیه هفتمین دوره همایش گفتگو و مناطرات رضوی فردا برگزار می شود

دبیر اجرایی همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی گفت: اختتامیه هفتمین دوره همایش گفتگو و مناطرات رضوی فردا ۱۰ خردادماه با حضور آیت الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل برگزار می شود.

«سعید نوریان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اختتامیه هفتمین دوره همایش گفتگو و مناطرات رضوی فردا 10 خردادماه با حضور آیت الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل برگزار می شود.

 

دبیر اجرایی همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی تصریح کرد: 110 اثر از پژوهشگران و محققان ایران و کشورهای اسلامی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: 10 اثر برگزیده پژوهشگران برجسته جهان به همت هیئت داوران معرفی شده است که در آئین اختتامیه از آنها تجلیل خواهد شد.

 

نوریان یادآور شد: از آثار منتخب 8 اثر از پژوهشگران و محققان کشور و 2 اثر نیز از پژوهشگران کشورهای افغانستان و نیجریه به عنوان اثر برگزیده تجلیل می شوند.

 

وی تاکید کرد: داوری تمامی مراحل این دوره توسط اساتیدی از اعضای هیئت علمی مرتبط با موضوع در دانشگاه های استان و پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات صورت گرفت.

 

دبیر اجرایی همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی افزود: البته به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا این اختتامیه به صورت محدود با حضور مسئولان ارشد استان و مدیران دستگاه های فرهنگی و اجرایی و پژوهشگران منتخب برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 1180573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha