در ویژه برنامه «دختر آفتاب» از دختران کرمانشاهی تجلیل می شود

امامیان،گفت: به مناسبت دهه کرامت در ویژه برنامه«دختر آفتاب» از ۸ دختر برگزیده کرمانشاهی تجلیل خواهد شد.

سید محمد جعفر امامیان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرماشناه  با اشاره به برنامه های دهه کرامت ،گفت:اول تا یازدهم ذی القعده؛ مصادف با ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) تا ولادت علی بن موسی الرضا(ع) در تقویم رسمی کشور به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه افزود: دهه کرامت امسال نسبت به سال‌های گذشته باید با برنامه‌های پرشورتری آغاز  می شود تا ان‌شاءالله همه مردم نشاط این ایام را بعد از محدودیت‌های چند ساله کرونایی با تمام وجود درک کنند.

 

 

وی خاطر نشان کرد: در طول ایام دهه کرامت روزانه بیش از ده ها عنوان برنامه متعدد در بخش های مختلف  استان با حضور مردم و جوانان برگزار خواهد شد.

 

 

امامیان با اشاره به برگزاری جشن بزرگ دختر آفتاب در سالروز میلاد حضرت معصومه(س) ، تصریح کرد: همچون سنوات گذشته به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) ویژه برنامه جشن دختران با عنوان "دختر آفتاب"  برگزار می شود.

 

 

دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه اظهار کرد: وی ادامه داد: این جشن به همت خادمیاران رضوی و مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در روز چهارشنبه ۱۱ خرداد ماه جاری مصادف با اول ذی القعده برگزار خواهد شد.

 

وی در پایان گفت: در ویژه برنامه دختر آفتاب برنامه های همچون  قرائت قرآن،حضور کارشناس حوزه دختران، مولودی خوانی، قصه گویی، همخوانی سرود برگزار می شود.

کد خبر 1180643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha