اجرای برنامه‌های هدفمند حوزه کتابخانه‌ها با پیوست جهاد تبیین

ولیپور با اشاره به اینکه برنامه های اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران در سال جدید به صورت هدفمند با پیوست جهاد تبیین اجرا می شود، گفت: روسای ادارات کتابخانه‌ها پیگیر جدی برنامه‌ها باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، «آرزو ولیپور» امروز(۹خردادماه) در جلسه شورای اداری روسای ادارات کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های مازندران که با حضور معاونین اداره کل، معاون فرماندار در شهرستان نور برگزار شد ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدیده جانباختگان حادثه متروپل بیان کرد: همه ما در این مصیبت شریک و غمخوار خانواده های داغدیده هستیم.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران افزود: به عنوان دستگاه فرهنگی و جامعه کتابداران استان حواشی مربوط به جشنواره کن و بی حرمتی به ساحت مقدس امام رضا(ع) را محکوم می کنیم.

 

ولیپور با اشاره به اینکه برنامه های اداره کل در سال جدید به صورت هدفمند با پیوست جهاد تبیین اجرا می شود، تصریح کرد: روسای ادارات پیگیر جدی برنامه ها باشند.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران در این نشست با بررسی عملکرد همکاران در اجرا و پیشبرد اهداف از پیش تعیین شده، از اقدامات بخش های رفع‌خوانی در کتابخانه ها و فعالیت فرهنگی در شبکه های اجتماعی از مجموعه کتابداران تقدیر کرد‌.

 

وی از فرصت یک هفته‌ای به روسای شهرستان ها برای ارائه طرح‌های پیشنهادی، راهکار های نو برنامه‌های خلاقانه جهت بالا بردن سه شاخص امانت، عضویت و منابع خبر داد.

 

ولیپور با قدردانی از همت خیران در کمک به کتابخانه های عمومی، گفت: شهرستان ها با برنامه ریزی درست و هدفمند خیرین فرهنگی را برای تجهیز چند کتابخانه در حال افتتاح تا پایان سال جاری پای کار بیاورند.

 

در ادامه این جلسه، معاونین اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، با تشریح عملکرد شهرستان ها، مسائل و نکاتی را برای بهبود عملکرد ادارات و کتابخانه ها مطرح کردند.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران در ادامه حضور میدانی در شهرستان نور، با خانواده شهید جمشیدی از شهدای دوران دفاع مقدس دیدار و گفت و گو کرد.

کد خبر 1180699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha