بیش از یک میلیون نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند

رمضانی با اشاره به اینکه بیش از یک میلیون نفر از سنین مختلف مردم در مسابقه کتابخوان رضوی شرکت کردند، گفت: شبکه گسترده ای شکل گرفته بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ دستگاه مشارکت داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی رمضانی»، امروز (دوشنبه 9 خرداد) در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره کتابخوان رضوی، که در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: شبکه ای که این برنامه را برگزار کرده است پایگاه و خاستگاه آن در خراسان رضوی است و این شبکه جایی جز حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) نیست.

دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با اشاره به اینکه حرم های مطهر حرم مطهر حضرت معصومه (س) و حضرت شاهچراغ (ع) در این شبکه جای دارند، تاکید کرد: دشمن درست تشخیص داده است و این پیوند بهم پیچیده و ساختار یافته برنامه ها را هدایت می کند و این پیوند در قلوب مردم قرار گرفته است.

وی با اشاره غیر مستقیم به اتفاقات روی داده در حوزه فیلم «کن» هم گفت: این اتفاق خاکستر به صورت خورشید پاشیدن و اتفاقاتی که این روزها در فضای فرهنگ و هنر روی داد، اتفاقات تلخی بود.

رمضانی با اشاره به اینکه بیش از یک میلیون نفر از سنین مختلف مردم در مسابقه کتابخوان رضوی شرکت کردند، تاکید کرد: شبکه گسترده ای شکل گرفته بیش از 2 هزار و 600 دستگاه مشارکت داشتند و در کمتر برنامه ای در حوزه فرهنگ چنین انسجامی شاهد باشیم و بیش از سه هزار و 800 کتابخانه سراسر کشور رسیده است و کتابداران ما برای این برنامه زحمت کشیدند تا کار به سرانجام رسید.

کد خبر 1180743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha