آیین تقدیر از کانون های برتر و شاخص جنوب کرمان در فهما ۱۴۰۰ برگزار شد

امروز ۱۰ خرداد ماه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان آیین تقدیر از کانون های برتر و شاخص جنوب کرمان در رویداد ملی فهما ۱۴۰۰ در یادمان ولایت شهر جیرفت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۱۰ خرداد ماه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، آیین تقدیر از کانون های برتر و شاخص جنوب کرمان در رویداد ملی فهما ۱۴۰۰ در یادمان ولایت شهر جیرفت برگزار شد.

 

«مجید خوبی زاده» در این آیین میزبانی از مدیران کانون های برتر و شاخص جنوب کرمان را افتخار آمیز دانست و گفت: جنوب کرمان قریب ۵۰۰ کانون فرهنگی هنری دارد که علی رغم محرومیت ها و کمبود امکانات اما به صورت خودجوش و جهادی فعالیت های مختلفی در حوزه های قرآنی، فرهنگی و هنری انجام می دهند.

 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ابراز کرد: جشنواره قرآنی مدها متان ظرفیت بسیار خوبی برای شناسایی استعدادهای برتر قرآنی و شکوفایی آنها است که در سطح کانون های مساجد برگزار شد.
 
وی افزود: قریب ۷۰۰ نفر از فعالان قرآنی مساجد جنوب کرمان در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان شرکت کردند که بیشترین شرکت کنندگان از کانون های فرهنگی هنری امام علی (ع) و شهید ابراهیم هادی جیرفت بودند.
 
خوبی زاده با بیان این مطلب که جنوب کرمان توانست در جشنواره قرآنی مدها متان رتبه ۵ کشوری را کسب کند، عنوان کرد: کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت با شرکت فعال در این جشنواره قرآنی توانست عنوان کانون شایسته تقدیر رواق نور را کسب کند.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با اشاره به فعالیت گروه های سرود در مساجد منطقه، اضافه کرد: گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت نیز با شرکت در رواق سرود موفق به کسب عنوان شایسته تقدیر شد.
 
وی با بیان این مطلب که کانون های مساجد جنوب کرمان دارای ۲۳ رابط فهما هستند، خاطرنشان کرد: هر رابط فهما ۲۵ کانون فرهنگی هنری زیر مجموعه دارد که علاوه بر مدیریت کانون خود، وظیفه رصد فعالیت ها و برنامه های کانون های زیر مجموعه خود را نیز بر عهده دارد.
 
خوبی زاده ابراز کرد: در سومین رویداد ملی فهما رضا عیدی مدیر کانون های فرهنگی هنری شهید شهداد نژاد و رابط فهمای شهرستان کهنوج عنوان رابط شایسته تقدیر را از آن خود کرد.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با بیان این مطلب که اعضای کانون های مساجد جنوب کرمان دارای استعدادهای درخشان در حوزه های مختلف هستند، اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری مصباح که به طور تخصصی در زمینه ساخت فیلم، انیمیشن و موشن گرافیک فعالیت دارد توانست با شرکت در جشنواره فیلم عمار عنوان برتر را کسب کند.
 
وی ادامه داد: کانون فرهنگی هنری فاطمه ها یکی از کانون های شاخص جنوب کرمان است که در حوزه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و نیز کارآفرینی و اشتغالزایی فعالیت دارد.
 
خوبی زاده عنوان کرد: کتابخانه این کانون فرهنگی هنری نیز در جشنواره کشوری کتاب بچه های مسجد توانست رتبه سوم کتابخانه برتر را کسب کند.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان یاد آور شد: همچنین کتابدار کانون فرهنگی هنری مسجد جامع شهر جیرفت رتبه سوم این جشنواره کشوری را کسب کرده و نعیمه سیدی نیز به عنوان کتابدار برتر شناخته شد. 
 
وی در خاتمه با اشاره به تقدیر از ۴۰ نفر از مدیران و اعضای کانون های مساجد جنوب کرمان، گفت: امروز در این آیین از شما مدیران و اعضای فعال کانون های مساجد منطقه که توانستید در رویداد ملی فهما ۱۴۰۰ رتبه کسب کنید، تقدیر می شود.
کد خبر 1180796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha