امامزاده سید محمد ابن موسی الکاظم (ع) روستای بارده با حضور خادمان حرم رضوی غبار روبی می شوند

سمیع گفت: امسال خادمان حرم مطهر رضوی در برنامه های همه شهرستان ها حضور خواهند داشت و غبارروبی و عطرافشانی امامزاده سید محمد ابن موسی الکاظم (ع) روستای بارده در روز تکریم و بزرگداشت امامزادگان و بقاع متبرکه انجام نیز برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان «پیمان سمیع» در سومین جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت چهارمحال و بختیاری به میزبانی صدا و سیمای مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد، اظهار داشت: امسال خادمان حرم مطهر رضوی در برنامه های همه شهرستان ها حضور خواهند داشت و غبارروبی و عطرافشانی امامزاده سید محمد ابن موسی الکاظم (ع) روستای بارده در روز تکریم و بزرگداشت امامزادگان و بقاع متبرکه  انجام نیز برگزار می شود.

 

معاون اجرایی شبکه جوانان رضوی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کاروان «زیرسایه خورشید» از ۱۱ تا ۲۱ خرداد ماه جاری وارد استان می شوند و برنامه استقبال از کاروان «زیرسایه خورشید» روز ۱۲ خرداد از پلیس راه فرخ شهر تا شهرکرد برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: برگزارکنندگان برنامه های بزرگداشت دهه کرامت که مایل به حضور خادمان امام رضا (ع) هستند باید درخواست خود را پیش از آغاز دهه کرامت، در سامانه شجر ثبت کنند.

 

سمیع با تاکید بر اینکه امسال خادمان حرم مطهر رضوی در برنامه های همه شهرستان ها حضور خواهند داشت گفت: شاعران آیینی استان در برنامه های محوری بزرگداشت دهه کرامت حضور خواهند داشت.

 

وی ابراز کرد: کاروان «زیر سایه خورشید» همزمان با دهه کرامت با همکاری دستگاه های فرهنگی از جمله ستاد هماهنگی کانون های مساجد به چهارمحال و بختیاری سفر می کنند.

 

معاون اجرایی شبکه جوانان رضوی چهارمحال و بختیاری به برگزاری اجتماع بزرگ نوجوانان دهه ۸۰ و ۹۰ جهت اجرای طرح «بی نهایت شو» اشاره کرده و افزود: پس از بررسی های لازم و تصمیم گیری در این مورد در آینده اطلاع رسانی می شود.

 

خاطرنشان می شود: فاصله زمانی اول تا یازدهم ذی‏‌القعده در تقویم هجری قمری، همزمان با ایام میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی ا‏بن ‏موسی ‏الرضا (ع)، حضرت فاطمه‏ معصومه (س)، بزرگداشت مقام حضرت احمد ابن‏ موسی، شاهچراغ (ع) به عنوان دهه ‏کرامت نامگذاری شده است.

 

کد خبر 1180867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha