پیگیری تخصصی کردن نظارت‌ها و بازدیدها از اصناف استان سمنان

هاشمی با تأکید بر تخصصی کردن نظارت‌ها و بازدیدها از اصناف استان سمنان گفت: این کار در راستای افزایش بهره‌وری و بهینه سازی امور انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، سید «محمد رضا هاشمی» در نشست اتحادیه اتاق اصناف استان سمنان با اشاره به همراهی اصناف با طرح یارانه‌ها، گفت: بازاریان، کسبه و اصناف استان، با درایت و دلسوزی در راستای ارتقا زیرساخت‌های اقتصادی کشور، همراه سیاست‌های اقتصادی جدید دولت در بحث اصلاح یارانه‌ها هستند.

 

استاندار سمنان با بیان اینکه بازاریان و اصناف در طول تاریخ و در برهه‌های مختلف و حساس اعم از قبل از انقلاب، پیروزی انقلاب، هشت سال دوران دفاع مقدس، حوزه‌های مشارکت سیاسی و تحقق شعار سال نقش مهمی داشتند، تاکید کرد: اصناف در همه زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، خیرخواهانه و کمک به مردم، اربعین و سایر موارد، پیشگام و پیشرو بودند.

 

وی ادامه داد: اصناف و بازاریان طی دو سال گذشته و همه‌گیری ویروس کرونا، به معنای واقعی آسیب دیدند اما صبوری به خرج داده و مجدداً امروز شاهد همراهی این قشر از جامعه با طرح اقتصادی دولت هستیم که امری بسیار ارزشمند است.

 

هاشمی بیان کرد: با همراهی مردم، کسبه، اصناف و بازاریان، هیچ‌گونه تنش اجتماعی در راستای مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در استان وجود نداشته و کوچک‌ترین دغدغه‌ای برای تأمین کالاهای اساسی و سایر اقلام در استان به وجود نیامد.

 

استاندار سمنان با بیان اینکه ما امروز در کنار بازاریان و اصناف و حامی آنها خواهیم بود و در کنار هم برای اعتلای کشور و توسعه زیرساخت‌های اقتصادی، تحقق سیاست‌های دولت مردمی و جلب رضایت مردم و خداوند متعال، گام بر می‌داریم، افزود: دغدغه‌ها و مطالبات کسبه، اصناف و بازاریان سراسر استان بررسی و با حضور تمامی مدیران کل مرتبط استان به صورت مستمر و شهرستانی پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: بحث تخصصی کردن نظارت‌ها و بازدیدها از اصناف و بازار در راستای افزایش بهره‌وری و بهینه سازی امور، باید در دستور کار قرار داشته باشد.

کد خبر 1180877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha