سومین مرحله توزیع اقلام ضروری خانواده ها در کانون «منتظران نور» جهرم به اجرا در آمد

نیکجو از اجرای سومین مرحله توزیع اقلام ضروری خانواده ها به نرخ تعاونی ویژه اعضای کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم خبر داد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» فعالیت های مختلفی انجام می شود که یکی از آنها راه اندازی فروشگاه به صورت موقت و تامین برخی از کالاهای ضروری خانواده های اعضای کانون است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم افزود: این اقدام تا کنون در چند مرحله به اجرا در آمده و کالاها و اقلام مورد نیاز خانواده ها به نرخ تعاونی میان اعضای کانون توزیع شده است.

 

وی با اشاره به مرحله جدید این طرح در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، بیان کرد: در اجرای سومین مرحله از این طرح، پودر لباس شویی به نرخ تعاونی تهیه شده و در اختیار فروشگاه کانون برای توزیع میان خانواده ها قرار گرفته است.

 

نیکجو با اشاره به اینکه پیش از این نیز چند مرحله از این طرح توسط کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» شهرستان جهرم اجرایی شده است، خاطرنشان کرد: در مراحل قبلی اجرای این طرح اقلامی همچون برنج، و در سال های گذشته نیز گوشت مرغ، اقلام بهداشتی همچون ماسک و الکل میان اهالی مسجد و اعضای کانون فرهنگی و هنری با قیمت مطلوب توزیع شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» شهرستان جهرم ادامه داد: اقلام توزیع شده میان اهالی مسجد و اعضای کانون با قیمت مناسب و تعاونی میان متقاضیان توزیع شده است.

 

نیکجو عنوان کرد:‌ در اجرای این برنامه، اتاق اصناف جهرم نیز همکاری داشته که از تلاش این ارگان در تامین کالاهای ضروری قدردانی می کنیم.

کد خبر 1180902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha