برخورد با مختل کنندگان محیط زیست فارس

ایمانیه گفت: محیط بانان ما با حقوق بسیار کم به دفاع از آزادی دیگران، آرامش و آسایش مردم می پردازند و در مقابل افرادی که قصد مختل کردن محیط زیست استان فارس را داشته باشند، می ایستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (سه شنبه 10 خرداد) در مراسم تشییع شهدای محیط بان فارس که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: خدای متعال به مادران 2 شهید محیط بان استان فارس این نعمت را عطا فرموده است تا مادر شهید باشند.

استاندار فارس افزود: در روایات دینی نقل می شود که شهدا در آخرت به استقبال والدین خود می آیند و امیدواریم که شهدا همواره شفیع ما شوند.

وی اضافه کرد: خداوند متعال در اوج عزت و معرفت انسان هایی را خلق فرموده است اما افرادی در عمق رذالت خود را به عمق جهنم انداخته اند و باعث شهادت این محیط بانان شجاع شده اند.

ایمانیه تاکید کرد: محیط بانان ما با حقوق بسیار کم به دفاع از آزادی دیگران، آرامش و آسایش مردم می پردازند و حتی از فدا کردن جان خود برای تامین این آسایش، ترسی ندارند.

استاندار فارس ضمن گرامیداشت یاد شهیدان مظلوم محیط بان استان، «محمد فرهمند» و «رضا بهرام پور» تصریح کرد: در مقابل افرادی که قصد مختل کردن محیط زیست استان فارس را داشته باشند، می ایستیم.

وی گفت: از رسانه ها، سمن ها و گروه های مردمی محیط زیستی که بدون هیچ چشم داشتی در کنار مجموعه محیط زیست فعالیت می کنند، قدردانی می کنیم.

کد خبر 1180974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha