پویش هر خانه یک حرم در البرز با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود

حجت الاسلام شکری با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ رضوی و توجه به مقام عالی حضرت معصومه(س) و روز دختر یکی از شاخص های دهه کرامت است گفت: پویش هر خانه یک حرم در البرز با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

« حجت الاسلام کاظم شکری» با تبریک هفته کرامت و اهمیت گرامیداشت این دهه به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: ترویج فرهنگ رضوی و توجه به مقام عالی حضرت معصومه(س) و روز دختر یکی از شاخص های دهه کرامت است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: ایران اسلامی از وجود گوهر گرانقدری همچون آستان مقدس رضوی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) برخوردار است نعمتی که با توسل به ساخت مقدس آن امام معصوم(ع) بسیاری از معارج الهی را می توان کسب کرد. 

 

وی با اشاره به ضرورت تبیین الگوی شخصیتی حضرت معصومه(س) برای دختران بیان کرد: دختران با الگوبرداری از ویژگی معرفتی خواهر امام علی بن موسی الرضا(ع) بسیاری از معارف الهی را می آموزند و دهه کرامیت که فاصله میلاد این دو عزیز است فرصتی ارزشمند برای تبیین جایگاه معرفتی آنان است. 

 

 

وی ادامه داد: ویژه برنامه های متنوعی با هدف تبیین دهه کرامت برنامه ریزی شده است که نمونه آن برپایی سرود سلام فرمانده و استغاثه به مقام امام زمان(عج) است. 

 

مدیر فهما استان البرز خاطرنشانکرد: پویش هر خانه یک حرم از دیگر برنامه های محوری دهه کرامت است که با همراهی دیگر نهادها و دستگاه های فرهنگی استان با محوریت مساجد برنامه ریزی شده است. 

 

 

 

 

کد خبر 1181161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha