حرکت های حقیرآمیز دشمنان، نتیجه ای جز شعله ور شدن محبت اهل بیت (ع) ندارد

حجت الاسلام مهدوی نژاد با اشاره به اهانت اخیر به ساحت اهل بیت (ع) گفت: حرکت های حقیرآمیز دشمنان، نتیجه ای جز شعله ور شدن محبت اهل بیت (ع) ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام مهدی مهدوی نژاد مسئول کانون جوانان رضوی یزد در نشست خبری برگزاری پانزدهمین جشن های زیرا سایه خورشید به مناسبت دهه کرامت گفت: رویداد فرهنگی مذهبی جشن های زیر سایه خورشید برای 15 امین سال در حال برگزاری است که از سال 86 با همراهی 8 استان آغاز شد و کمتر از یک دهه به تمامی استان های کشور و حوزه بین الملل رسید و در کشورهای اروپا، آسیا و آفریقا با حضور خادمان بارگاه رضوی برگزار شد.

 

وی افزود: ترویج فرهنگ رضوی و پراکندن عطر رضوی این اقدام فرهنگی معنوی انجام شده است که استان یزد نیز به عنوان استانی پیشتاز بوده است.

 

مسئول کانون جوانان رضوی یزد ادامه داد: شیوه جریان معاند در توهین به پیامبر (ص) و مقدسات ادیان به ویژه اسلام و ادبیات و زبان هنری برای کم کردن فروغ خورشید تابان یکی از راهبرهای آنها بوده است اما این حرکت های حقیرآمیز نتیجه ای جز شعله ور شدن محبت اهل بیت (ع) ندارد.

 

حجت الاسلام مهدوی نژاد گفت: این جشنواره غیر از برکات معنوی، رزمایش معنوی و فرهنگی برای مبارزه با جریان تحریف است که می خواهد در کل چهره اسلام را مخدوش کند.

 

وی بیان کرد: هدف از برگزاری جشنواره ترویج فرهنگ ناب شیعی با عنوان زیارت از راه دور بود که این فرهنگ باعث شد خدام در کل کشور حضور پیدا کنند و ارتباط قلبی و معنوی و روحی با مردم پیدا کنند.

 

مسئول کانون جوانان رضوی یزد ادامه داد:گستره برنامه های جشن زیر سایه خورشید من المهد الی الحد است و در بیمارستان ها، مراکز علمی، نظامی، مهدهای کودک، کمیته امداد، دیدار با خانواده شهدا، گلزارهای شهدا این رویداد فرهنگی مذهبی صورت می گیرد.

 

 

کد خبر 1181259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha