تکریم از مادر شهید "اصغر کرد ورکانه" در سه شنبه های تکریم

در راستای اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد همدان به همراه کارکنان و کارشناس بنیاد شهید همدان در منزل مادر شهید «اصغر کرد ورکانه» حضور یافتند.

به  گزارش خبرگزاری شبستان از همدان،  مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد  استان همدان به همراه  برخی از کارکنان و همچنین کارشناس مدد کاری بنیاد شهید همدان در منزل مادر شهید « اضغر کرد ورکانه» حضور پیدا کردند.

 

«حمیدرضا ناهیدی فرد» در این مراسم  با اشاره به اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم در  همدان   و اینکه این طرح با عنوان شکوه مادری در سال 1400  اجرا شد، گفت: طرح ملی سه شنبه های تکریم از سال گذشته توسط ستاد هماهنگی کانون های فهما و با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران در کشور در حال برگزاری است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان افزود: خانواده ها و مادران شهدا از برکات انقلاب اسلامی هستند و این امر وظایف همه در قبال آنها سنگین تر می کند و امیدواریم بتوانیم مقام شهدا را ارج نهیم و از دعای خیر مادران شهدا غافل نشویم.

 

وی ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا توفیق الهی است و خانواده های شهدا نماد صبر، ایستادگی و مقاومت هستند و این خانواده ها با تقدیم عزیزان خود در دفاع از انقلاب الگویی برای همه هستند.

 

 

مادر بزرگوار شهید نیز در مورد ویژگی های اخلاقی شهید بیان کرد و گفت: این شهید بزرگوار وقتی به دنیا آمد در جمع و خانواده سید به دنیا آمد و وقتی که شهید شد نیز کسانی که در کنارش بوند همه سید بودند.

وی ادامه داد: این شهید بزرگوار  18 ساله بود و دوران کودکی خود را در محله خیابان کرمانشاه همدان بزرگ شد و در برنامه هیا  مسجد فاطمیه محل شرکت می کرد.

در وصیت نامه شهید اصغر کرد ورکانه آمده است: جهاد، تلاش و کوششی است همه جانبه، با حرکت مشخص شده توسط انسان هاى آزاد و آگاه و مومن به احکام الهى، به منظور نفى حاکمیت طاغیان و استقرار حکومت الله در زمین.

 

کد خبر 1181288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha