برپایی جشن های دهه کرامت در یک هزار و ۳۰۰ امامزاده و بقعه شاخص کشور

حجت الاسلام عادل با اشاره به برگزاری جشن های دهه کرامت در یک هزار و ۳۰۰ امامزاده گفت: جشن تکلیف دختران همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) با همکاری اتحادیه انجمن اسلامی دانش آ‌موزان برگزار می شود.

حجت الاسلام «غلامرضا عادل»، در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اعلام برنامه های دهه کرامت سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) جشن تکلیف دختران با همکاری اتحادیه انجمن اسلامی در تعدادی از امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به برنامه روز پنجم ذی القعده(روز بزرگداشت امامزادگان) که مصادف با 15 خرداد است، گفت: در این روز همایش تجلیل از امامزادگان و مراسم تکریم از خیرین حامی بقعه ها و اماکن مذهبی برگزار می شود؛ ضمن اینکه محفل انس با قرآن کریم در شب 15 خرداد در امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می شود و ثواب آن به روح شهدا و امام خمینی (ره) اهدا می شود.

 

حجت الاسلام عادل همچنین از میزبانی امامزادگان و بقاع متبرکه از کاروان های زیر سایه خورشید خبر داد و گفت: در روز 12 خرداد برنامه قرار دوازدهم به منظور اهدای بسته های معیشتی میان نیازمندان و اقشار محروم مورد توجه قرار می گیرد؛ ضمن اینکه بنا داریم به همت خیرین در تعدادی از امامزادگان بسته های معیشتی به خانواده های محروم تحت پوشش آماده و ارسال نماییم.

 

وی از برپایی جشن های دهه کرامت در یک هزار و 300 امامزاده و بقعه کشور خبر داد و  تصریح کرد: جشن های این ایام از امشب تا پایان دهه کرامت با برگزاری سخنرانی و مداحی برگزار می شود.

 

یادآور می شود،جشن های دهه کرامت از اول ذی القعده، سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز و  تا یازدهم ذی القعده، ولادت امام رضا(ع) ادامه دارد.

 

کد خبر 1181304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha