۶۰ کانون عمومی خدمت رضوی با ۲۰ هزار عضو در چهارمحال و بختیاری فعالیت می کنند

حجت الاسلام حجت‌ پناه‌ بابیان اینکه تاکنون خادمیاران حرم رضوی زیادی در دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان ثبت نام کرده اند گفت: تعداد ۶۰ کانون عمومی خدمت رضوی با ۲۰ هزار عضو در چهارمحال و بختیاری فعالیت می کنند.

حجت الاسلام «محمدابراهیم حجت‌ پناه» ‌ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد، اظهار داشت: خادمیاران حرم رضوی زیادی در دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان چهارمحال‌ و بختیاری ثبت نام کرده اند.

 

مسئول دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی چهارمحال‌ و بختیاری ادامه داد: تعداد ۶۰ کانون عمومی خدمت رضوی با ۲۰ هزار عضو در چهارمحال و بختیاری فعالیت می کنند.

 

وی ابراز کرد: کانون‌های خدمت عمومی ارائه دهنده خدمات عمومی به مردم هستند؛ همچنین ۲۰ کانون خدمت تخصصی نیز به ۲۰۰ کانون افزایش یافت که در سطح شهرستان‌ها به ارائه خدمات می‌پردازند.

 

وی با اشاره به فعالیت چهار هزار و ۵۰۰ خادمیار ثبت شده در سامانه، ادامه داد: از این تعداد، چند صد خادمیار مجددا دعوت شدند که کارهای گزینش آنان تکمیل شد.

 

مسئول دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی چهارمحال‌ و بختیاری ادامه داد:  قریب به ۲ هزار خادمیار فعال آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در سطح استان مشغول خدمت ‌رسانی هستند.

 

حجت‌پناه تصریح کرد: امسال مقرر شده است که برنامه‌های ‌شهرستان‌ها با محوریت شبکه خادمیاری استان در خود استان برنامه‌ریزی شود و سیاست جدید این است که این برنامه‌ریزی‌ها تمام نقاط استان و طیف متنوعی از خدمات را پوشش دهد و عطر وجود مقدس امام رضا (ع) به مدد فعالیت و خدمت‌رسانی خادمان پراکنده شود.

 

کد خبر 1181323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha