تمامی دستگاه ها در پیشگیری از وقوع جرم نقش دارند

سردار اشتری با بیان اینکه اقدامات پلیس در پیشگیری از وقوع جرم قابل قبول بوده است، گفت : تمامی دستگاه ها در پیشگیری از وقوع جرم نقش دارند .

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) و تسلیت سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بیان داشت : تامین امنیت و آرامش عمومی به عنوان ستون اصلی و تاثیر گذار در خدمتگزاری به مردم است .

 

سردار حسین اشتری با بیان اینکه شاخص خدمتگزاری به مردم وجه تمایز مجموعه انتظامی است، تصریح کرد : تدابیر حضرت آقا سرلوحه مجموعه انتظامی است .

 

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دو حوزه بسیار مهم پلیس ابراز کرد : بحث امنیت مردم ، احساس امنیت مردم ، امنیت اقتصادی و امنیت جاده ها ، شهر ها و روستا ها ، امنیت مرزها در جمهوری اسلامی برای پلیس مهم است و دومین مسئله مهم برای پلیس خدمت رسانی به مردم است .

 

سردار اشتری با اشاره به پیام فرمانده معظم کل قوا به مناسبت هفته انتظامی در سال گذشته اظهار کرد : رهبری در این پیام فرمودند پلیس از ستون های امنیت است .

 

وی با اشاره به کمک های پلیس به مردم و دولت در زمان همه گیری کرونا عنوان کرد : خدمت به مردم یک امر مهم برای کارکنان انتظامی است .

 

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در حوزه امنیت و احساس امنیت و خدمت رسانی به مردم کارهای بزرگی انجام گرفته است ، تصریح کرد : به لطف خداوند متعال ، رهبری فرمانده معظم کل قوا ، هوشیاری مردم و تلاش پلیس امنیت خوبی در کشور برقرار شده است .

 

وی با بیان اینکه در جاهایی که به حقوق مردم تعرض شده ، برخورد های خوبی توسط پلیس انجام گرفته است ، افزود : پلیس مجرمان را تحویل مقام قضائی می دهد و برخورد دستگاه قضائی موثر بوده است .

 

سردار اشتری با بیان اینکه امنیت در کشور مان هر روز ارتقاء پیدا می کند ، بیان داشت : پلیس برای ارتقاء امنیت گزینش ، عضویابی و جذب نیروهای متخصص و مخلص را در دستور کار خود قرار داده است .

 

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به جذب هر ساله نیروی جوان ، متعهد ، باسواد و مکتبی در مجموعه انتظامی با توجه به گستردگی ماموریت ها ، تصریح کرد : تلاش همه جانبه برای بروز شدن تجهیزات و امکانات در اجرای بهینه ماموریت ها صورت گرفته است .

 

وی با بیان اینکه  خدمتگزاری به مردم یک توفیق الهی است ، افزود : امروز با وجود پیچیدگی محیط جرم ، پلیس به واسطه بهره مندی از دانش روز و ایمان و اعتقاد قوی در زمینه پیش بینی ، پیشگیری و مقابله با جرم در فضای مجازی و غیر مجازی پیشتاز است .

 

سردار اشتری  با بیان اینکه هوشیاری مردم باعث خنثی شدن توطئه دشمنان در ایجاد تفرقه بین مردم و پلیس شد ، افزود : ساختار سازمانی پلیس متناسب با شرایط ارتقاء پیدا کرده است و تمامی این ها به لطف فرمانده معظم کل قوا بوده است .

 

وی با بیان اینکه با موافقت رهبری ساختار اداری پلیس ارتقاء پیدا کرده است ، ادامه داد : پلیس تمام تلاش خود را برای اجرای منویات مقام معظم رهبری می کند .

 

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد : در استان زنجان به برکت مردم ولایتمدار و حسینی و تلاش پلیس ، روند ارتقاء امنیت رو به رشد بوده است .

 

سردار اشتری با بیان اینکه اقدامات پلیس در پیشگیری از وقوع جرم قابل قبول بوده است ، ابراز کرد : تمامی دستگاه ها در پیشگیری از وقوع جرم نقش دارند.

 

وی بیان کرد: در کشف جرائم کارهای بسیار خوبی انجام شده است و روند ، روند مطلوبی است ، اما ما به این امر راضی نیستیم و در کشور کارهای بزرگی در راستای پیشگیری از جرائم ، احساس امنیت باید انجام شود .

 

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه مردم قدردان زحمات پلیس هستند ، تصریح کرد : اظهار رضایت و خرسندی مردم از پلیس در سامانه 197 رشد داشته است .

 

وی با بیان اینکه مردم پلیس را در کنار خود می بینند نه در مقابل خود ، تاکید کرد : پلیس حامی مردم بوده و مردم در مواجهه با مشکلات به پلیس مراجعه می کنند .

 

سردار اشتری با بیان اینکه سردار طراقیه یکی از فرماندهان خوب و توانمند و با تجربه انتظامی است، ادامه داد: سردار طراقیه باید این مسیر رشد امنیت در استان زنجان را با شتاب بیش از پیش ادامه دهد .

 

کد خبر 1181331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha