اجرای پویش «بخشش کریمانه» ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

مقبلی مدیر کل زندانها و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد از اجرای طرح بخشش کریمانه ویژه دهه کرامت برای سومین سال متوالی خبر داد.

رضا مقبلی مدیر کل زندانها و نایب رئیس هیدت امناء ستاد دیه استان یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد،‌ از اجرای طرح بخشش کریمانه ویژه دهه کرامت برای سومین سال متوالی خبر داد و گفت: این پویش از تاریخ ۱۲ الی ۲۲ خرداد ماه سال جاری به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت ، ویژه آزادی مددجویان جرائم غیر عمد در استان یزد اجرا خواهد شد.

مقبلی در ادامه از تبلیغات به صورت ، پیامکی ، نصب بنر و پلاکارد در نقاط مختلف شهر ، مصاحبات متعدد با رادیو و تلوزیون خبرداد و گفت : امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم با استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران استان ، تعدادی از مددجویان جرائم غیر عمد را تا روز میلاد امام هشتم ، امام رضا (ع) از زندان های استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگردانیم .

این مقام مسئول در ادامه از همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری استان یزد و صدا و سیما مرکز استان یزد تقدیر نموده و در این خصوص گفت: با همکاری این دو سازمان تبلیغاتی با همین موضوع ساخته که به صورت مکرر از طریق شبکه استانی پخش خواهد گشت .

وی در پایان گفت: هدف این ستاد در قدم اول آموزش و فرهنگ سازی به مردم جهت جلو گیری از ورود به زندانهای استان است ، و در مرحله دوم کمک به آزادی زندانیان محکوم مالی نیازمند که به دلیل وقوع جرائم غیر عکد در زندان های استان تحمل حبس میکنند .

گفتنی است دهه کرامت از میلاد حضرت معصومه تا میلاد امام رضا (ع)  است و نیکوکارانی که تمایل دارند در این پویش شرکت کنند می توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره کارت مجازی ۶۶۶۸-۶۶۶۶-۷۲۷۰-۵۰۴۱ و  شماره حساب ۰۱۰۸۸۸۸۸۸۸۰۰۲ بانک ملی ، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک و یا با شماره گیری کد دستوری #۱۱۳۳۶۶۵۵  کمک های خود را به حساب ستاد دیه استان یزد واریز نمایند .

کد خبر 1181388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha