وعده سپاه قدس گیلان برای اتمام پروژه‌های آبرسانی طی۳ ماه

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب گیلان باید مشکل قدیمی بودن نقشه‌ها را حل کند از برخی ناهماهنگی‌ها انتقاد کرد و گفت: تلاش می‌کنیم پروژه‌های آبرسانی را تا زیر سه ماه تحویل بدهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سردار «‌ محمد عبدالله‌پور» امروز (چهارشنبه،۱۱ خرداد) در برنامه آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های محرومیت زدایی سپاه شامل آبرسانی به ۷۱۱ روستای گیلان که در سالن شهید انصاری برگزار شد اظهار داشت: از اجرای این طرح در استان گیلان و متولیان آن واقعا سپاسگزاریم.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان اینکه گیلان در حوزه آبرسانی با مشکل مواجه است را زیبنده استان ندانست و افزود: خدا از همه مسئولانی که در انجام کارها، وظایف و مسئولیت خود در تمام سال‌های اخیر به خصوص در قضیه آبرسانی کوتاهی کردند، نگذرد.

 

عبدالله‌پور ابراز داشت: در حال حاضر گیلان بعد از سیستان دومین استان در کشور است که با مشکل آب آشامیدنی سالم و بهداشتی مواجه است از طرفی ما در غرب استان گیلان با مشکلات بیشتری در حوزه آبرسانی مواجه هستیم که باید به نوعی برطرف شود.

 

وی از آمادگی سپاه برای اجرای طرح‌های محرومیت زدایی آبرسانی در مدت بسیار کمتری خبر داد و ابراز داشت: برای اجرای پروژه‌های آبرسانی روستاهای گیلان در تهیه نقشه حقیقتا دچار مشکل هستیم چون این نقشه‌ها مربوط به سال ۸۳ است و همین امر روند پیشرفت کار را کند کرده است.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب گیلان باید مشکل قدیمی بودن نقشه‌ها را حل کند از برخی ناهماهنگی‌ها و انتخاب مشاوران از استانی دیگر انتقاد کرد خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم پروژه‌های آبرسانی را تا زیر سه ماه تحویل بدهیم برای اجرای مخازن هم امیدواریم مشکل تامین زمین حل و فصل شود که حضور خیران در این زمینه می‌تواند مثمرثمر واقع شود.

 

کد خبر 1181390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha