​آبرسانی به ۷۱۱ روستای گیلان مشکل تامین اعتبار ندارد

رستمی با اذعان به اینکه پروژه‌‌های آبرسانی به ۷۱۱ روستای گیلان مشکلی در حوزه تامین اعتبار ندارند گفت: با توجه به ظرفیت‌هایی که در گیلان وجود دارد ما برنامه داریم که این کار را در کمتر از ۳۰ ماه به انجام برسانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «‌محمد رستمی» امروز (چهارشنبه، ۱۱ خرداد) در برنامه آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های محرومیت زدایی سپاه شامل آبرسانی به ۷۱۱ روستا که در سالن شهید انصاری برگزار شد اظهار داشت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء محدودیتی برای اجرای پروژه‌های آبرسانی به روستاها ندارد.


مدیرعامل هلدینگ نیروی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) عنوان کرد: دولت به جد دغدغه محرومیت زدایی در کشور را دارد و با تفاهم‌نامه منعقد شده بین سپاه و وزارت نیرو قصد دارد در عرض ۳۰ ماه حدود ۱۰ هزار روستا را در کشور از نعمت آب شرب سالم و پایدار برخوردار کند.

 

رستمی اضافه کرد: در استان گیلان هم ۷۱۱ روستا قرار است آبرسانی شود و با توجه به ظرفیت‌هایی که در استان وجود دارد ما برنامه داریم که این کار را در کمتر از ۳۰ ماه به انجام برسانیم.

 

وی ابراز داشت: پروژه‌های آبرسانی و کمک به مردم روستاها برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است از طرفی برای سرعت بخشی به کارها بین قرارگاه خاتم و بسیج سازندگی سپاه قدس تقسیم کار کردیم تا پروژه‌های آبرسانی را در مدت زمان کمتری عملیاتی کنیم.

 

مدیرعامل هلدینگ نیروی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با اشاره به اینکه سپاه پروژه‌های بسیار بزرگتری را در کشور اجرا و مدیریت کرده است افزود: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی طرح‌های آبرسانی به روستاهای استان گیلان روند مطلوبی ندارد و انتظار داریم با هم افزایی بیشتر بین دستگاها و با عبور از موازی کاری ها سرعت پروژه را افزایش دهیم.

 

 وی با تاکید بر اینکه پروژه آبرسانی به ۷۱۱ روستای گیلان هیچ مشکلی برای تامین اعتبار ندارند تشکیل یک کارگروه برای مانع زدایی این پروژه را خواستار شد و خاطرنشان کرد: تنها مشکل ما عدم تحویل زمین و عدم به روز بودن نقشه هاست و باید علاوه بر تامین زمین این نقشه‌ها هم مورد بازنگری قرار گیرند.


 

کد خبر 1181406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha