جامعه هدف کمیته امداد در اولویت کاری سازمان بسیج سازندگی قرار دارد

قزل سفلی گفت: جامعه هدف کمیته امداد در اولویت کاری سازمان بسیج سازندگی قرار دارد و ایجاد شغل در ادبیات اقتصادی دشوار است و در مناطق محروم سختی مضاعف تری دارد و به هم افزایی نهادها و سازمان ها نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسماعیل قزل سفلی»، امروز (چهارشنبه 11 خرداد) در آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری اشتغالزایی بین بسیج سازندگی و کمیته امداد حضرت امام (ره) استان فارس گفت: برای ایجاد فرصت های شغلی، تعامل و همکاری نهادها و سازمان ها ضروری است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس افزود: تعامل برای اشتغال برکات معنوی فراوانی در پی دارد و کاهش ورودی های کمیته امداد و توانمندسازی مددجویان از اهداف ماست که ایجاد فرصت های شغلی در این ام نقش موثری دارد.

وی اضافه کرد: جامعه هدف کمیته امداد در اولویت کاری سازمان بسیج سازندگی قرار دارد و ایجاد شغل در ادبیات اقتصادی دشوار است و در مناطق محروم سختی مضاعف تری دارد و به هم افزایی نهادها و سازمان ها نیاز دارد.

قزل سفلی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت بسیج در کنار تمام دستگاه های اجرایی نقش موثری در این حوزه دارد و سال گذشته که قرار بود 2 هزار فرصت شغلی ایجاد شود با همکاری و تعامل خوب ایجاد شده فرصت های شغلی مهیا شده به بیش از سه هزار فرصت شغلی در فارس رسید و 11 مرکز نیکوکاری کار آفرینی در سال گذشته شکل گرفت و از 15 طرح نوآورانه و دانش بنیان نیز حمایت شد.

کد خبر 1181470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha