برگزاری ویژه برنامه سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره)در مسجد جامع کرمانشاه

سروری،گفت: ویژه برنامه سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران راس ساعت یازده صبح روز شنبه، ۱۴ خرداد جاری در مسجد جامع کرمانشاه با حضور مردم همیشه در صحنه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ،عباس سروری امروز(یازدهم خرداد) پیش از ظهر در نشست خبری  که بمناسبت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد در کرمانشاه برگزار شد،گفت: امسال نیز به واسطه تداوم شرایط کرونایی اعزام زائر به مرقد مطهر امام(ره) از کرمانشاه نخواهیم داشت و تنها یازده استان نزدیک به تهران به مرقد مطهر امام راحل(ره) اعزام می شوند.

 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ،افزود: ویژه برنامه سالروز ارتحال  امام (ره) راس ساعت یازده صبح روز شنبه، ۱۴ خرداد جاری در مسجد جامع کرمانشاه  با حضور سخنران ویژه این مراسم آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران خواهد بود و پس از پایان مراسم نیز  نماز جماعت به امامت آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اقامه خواهد شد.

 

 

وی خاطر نشان کرد: به مناسبت رحلت امام (ره) ویزه برنامه ای  از ساعت ۲۱:۳۰دقیقه روز جمعه ۱۳ خرداد در حیدریه امیرالمومنین(ع) در میدان آیت‌الله کاشانی استان با حضور سخنران این مراسم آیت‌الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و با حضور مردم و خانواده معظم شهدا برگزار می شود.:

 

سروری تصریح کرد:امسال با توجه به اینکه اعزام زائر به مرقد مطهر نداریم ولی درتمامی شهرستان ها، بخش ها، دهستان‌ها و روستاهای بزرگ، مساجد و بقاع متبرکه برنامه مراسم سوگواری و عزاداری را با رعایت پروتکل های بهداشتی خواهیم داشت.
 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: بمناسبت گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد راس  ساعت ۱۸ مراسم ویژه ای با سخنرانی حجت الاسلام شمس الله جلیلیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان در مسجدالنبی(ص) کرمانشاه برگزار می شود.

 

 

وی با بیان اینکه زندگی حضرت امام خمینی(ره) در ابعاد مختلف سراسر درس و الگو است، گفت: امروز همه وظیفه داریم به آرمان‌های امام (ره) پایبند باشیم و دینی بر گردن همه ما است چرا که امام (ره) خود را وقف دین و امت کرد.

 

 

 

سروری در پایان با اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ دهه نودی‌ها در کرمانشاه در قالب همایش «سلام فرمانده»، افزود: این مراسم از ساعت۱۶:۳۰دقیقه روز جمعه (۱۳ خرداد) در محوطه تاریخی تاق‌بستان برای حضور مردم و بخصوص  فرزندان دهه نودی استان و با اجرای زنده ابوذر روحی برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 1181500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha