دستگاه قضا لایروبی بندر آستارا را با جدیت دنبال می‌کند

فلاح میری با بیان‌اینکه دستگاه قضا لایروبی بندر آستارا را با جدیت دنبال می‌کند،گفت: بندر آستارا یک بندر ملی است و از برکات آن نه تنها شهرستان آستارا بلکه کشور بهره‌مند می‌شود و توسعه آن یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «سید مهدی فلاح‌میری» امروز(چهارشنبه، ۱۱ خرداد) در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: امروز به همراه معاون قضایی دادستان کل کشور در امور مبارزه با مواد مخدر و جرائم سازمان یافته و مسئولان محلی از مجتمع بندری آستارا بازدید کردیم.

 

دادستان عمومی و انقلاب گیلان با بیان‌اینکه در این بازدید از نزدیک با مشکلات مجتمع بندری آستارا آشنا شدیم، افزود: متاسفانه پس از ۱۳ سال از آغاز احداث بندر آستارا، سازمان بنادر و دریانوردی در وظایف خود در این مجتمع بندری کوتاهی کرده است.

 

وی تصریح‌کرد: امروز پس از بازدید و بررسی‌های صورت گرفته، مقرر شد تا سه ماه آینده پروژه لایروبی بندر آستارا توسط سازمان بنادر و دریانوردی انجام شود.

 

فلاح‌میری با تاکید بر اینکه از ظرفیت بندر آستارا باید به نحو احسن در راستای شکوفایی منطقه و اشتغال‌زایی برای جوانان استفاده شود، گفت: قوه قضاییه پیگیر برطرف کردن مشکلات این بندر مهم و استراتژیک شمال کشور است.

 

دادستان عمومی و انقلاب گیلان با بیان‌اینکه دستگاه قضا لایروبی بندر آستارا را با جدیت دنبال می‌کند،خاطرنشان‌کرد: بندر آستارا یک بندر ملی است و از برکات آن نه تنها شهرستان آستارا بلکه کشور بهره‌مند می‌شود و توسعه آن یک ضرورت است.

کد خبر 1181639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha