ارایه تصویر روشن از اولیاء و انبیاء الهی بزرگترین اقدام امام (ره) در عصر حاضر است

حجت الاسلام حاج علی اکبری با بیان اینکه امام خمینی ره یاد انبیاء و اولیاء الهی را در دل انسانها زنده کردند، گفت: ارایه تصویر روشن از اولیاء و انبیاء الهی بزرگترین اقدام امام خمینی (ره) در عصر حاضر است .

حجت الاسلام «محمد جواد حاج علی اکبری» در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در موردسیر و سلوک رفتار سیاسی و دینی امام خمینی (ره) گفت: یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی همانگونه که امام خمینی (ره) بر آن تاکید داشتند نماز جمعه است که به تعبیر بنیانگذار  انقلاب اسلامی همواره باید مورد توجه قرار گرفته و مورد توجه ایشان بوده است.

 

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور تصریح کرد: در رابطه با شخصیت امام خمینی (ره) نیز باید بگوییم که بینی و بین الله زبان قاصر از توصیف ویژگی های ممتاز این شخصیت سیاسی، دینی است. نسل ما و روزگار ما با امام (ره) توانست تصویر روشن تری از اولیاء و انبیای الهی به دست آورد.

 

وی تصریح کرد:  معتقد هستم بزرگ ترین اقدام امام (ره) ارائه تصویر روشن از اولیاء و انبیای الهی است که این موضوع به دلیل شکوه شخصیت و جامعیت و سر الهی که در وجود نازنین ایشان بود، خداوند این توفیق بزرگ را به امام خمینی (ره) داد تا در این زمانه ما که یکی از پیچیده ترین دوران هایی است که بشر تجربه می کند، یاد اولیاء و انبیا در دل ها زنده شود و بشریت توانست دوباره یک تصویر روشن تری از روزگار خود را به دست بیاورد.

 

حجت الاسلام علی اکبری اظهار داشت: امیدواریم خداوند متعال لحظه به لحظه بر درجات متعالی بنیان گذار انقلاب اسلامی بیفزاید و به همه ما توفیق قدرشناسی از این میراث بزرگ امام (ره) که نظامی الهی و اسلامی است کرامت کند و مردم ما نیز نشان دادند که همواره قدرشناس هستند و نشانه آن این است که ملت ایران همیشه ایستاده اند و متعهد به آرمان های انقلاب هستند و تا عصر ظهور می مانند انشاء الله.

کد خبر 1181659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha