قول نائب رئیس مجلس جهت تامین ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای روستای حاجی آباد بشرویه

علیزاده گفت: نائب رئیس مجلس جهت تامین ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای روستای حاجی آباد بشرویه قول مساعد دادند که ۶ میلیاردتومان برای تامین برق و ۴ میلیارد تومان برای تامین آب حاجی آباد و جاده دسترسی این روستا در نظر گرفته می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «حسن علیزاده» امروز (11 خرداد) در جلسه بررسی پروژه های زیربنایی شهرستان های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان با حضور نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نائب رئیس مجلس در بازدید از معبر جدید شهر ارسک جهت تامین اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان به منظور به بهره برداری رسیدن این پروژه قول مساعدت دادند.

 

فرماندار بشرویه به مشکلات اراضی شهر ارسک اشاره کرد و افزود: در سال های گذشته اراضی شهر ارسک توسط شورای اسلامی به مردم واگذار شده و اکنون بعد از سال ها ساختی که صورت گرفته جز اراضی ملی شده است و در حال حاضر مردم برای سند مشکل دارند.

 

وی با اشاره به قول های داده شده توسط نائب رئیس مجلس در بازدید از روستای حاجی آباد بشرویه گفت: حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار قول داده شد که ۶ میلیاردتومان برای تامین برق و ۴ میلیارد تومان برای تامین آب حاجی آباد و جاده دسترسی تامین شود.

 

علیزاده با بیان اینکه موضوع بُن بست جاده ای درحوزه راه ها مشکلی است که سال ها گریبان گیر مردم بشرویه شده است، افزود: خواستار تامین اعتبار برای بازگشایی جاده بشرویه به طبس از سمت خدافرید و  همچنین دوبانده شدن بشرویه به طبس و بشرویه به سمت فردوس تا سه راهی بشرویه هستیم.

 

فرماندار بشرویه با اشاره به اینکه در بشرویه حتی یک کیلومتر راه دوبانده نداریم، گفت: درخواست داریم تا به بحث اتصال شهر بشرویه به راه آهن سراسری و افزایش اعتبارات در این حوزه نیز توجه جدی شود.

 

 

کد خبر 1181660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha