چهـاردهم خـرداد تجـدید پیـمان ملـت بـا ولایـت است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به چهاردهم خرداد سالروز ارتحال امام راحل گفت: چهـاردهم خـرداد تجـدید پیـمان ملـت بـا ولایـت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام محمد سادات رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان عصر چهارشنبه دهم خرداد ماه به خبرنگاران استان اعلام کرد: چهاردهم خرداد سالروز ارتحال بزرگ‌مردی است که دوران حیات طیبه‌اش، قرن حاضر را تحت تاثیر قرار داد و انقلاب الهی و پیامبرگونه‌اش خواب راحت را از مستکبران عالم ربود و تمامی معادلات سیاسی جهان را بر هم ریخت.

 

 

وی افزود: امام خمینی «ره» ودیعه‌ای الهی و پرورش یافته مکتب قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت «علیهم السلام» بود که توانست تجسم عینی مفاهیم آیات قرآن کریم باشد و تعالیم حیات بخش نبوی و علوی را جامه عمل پوشانده و با انقلاب و نهضتش، زمینـۀ طلوع خورشید ولایت عظمی «ارواحنافداه» را فراهم خواهد کرد.

 

 

حجت‌الاسلام سادات تصریح کرد: در چهاردهم خردادماه 1368، مردی چشم از جهان فروبست که زندگی او تمامی سیاستمداران بزرگ دنیا را مبهوت خود ساخت و قلب‌های آزادگان جهان را به خویش متوجه کرد، شخصیتی که آرمان‌های انسانی ـ الهی والایش، توانست تمامی مرزهای جغرافیایی ـ سیاسی و اعتقادی را درنوردیده و قلوب عاشقان و حق جویان و حق طلبان عالم را تسخیر وهمۀ تشنگان معرفت و آزادیخواهی را مجذوب خود کند.

 

 

وی اضافه کرد: راه و انقلاب امام راحل توانسته روز به روز نورانی‌تر شده و مخاطبان بیشتری را در سطح بین‌الملل جذب کند.

 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: اگرچه با ارتحال ملکوتی امام عظیم‌الشأن، خلف صالح و جانشین بر حقش امام خامنه‌ای «مدظله‌العالی» راه نورانی امام راحل را با تمام توان ادامه داده و یقیناً روح امام بزرگوار همیشه ناظر احوال ماست، ولی همچنان داغ امام تازه است و ملت ایران هرگز آن غم طاقت فرسا را از یاد نخواهد برد.

 

 

وی اضافه کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطرۀ امام راحل عظیم‌الشان و همچنین گرامیداشت فرارسیدن سالگرد قیام خونین 15 خرداد، از عموم مردم متدین استان دعوت می‌نماید در برنامه‌های جداگانه‌ای که به مناسبت گرامیداشت 14 و 15 خرداد ماه برگزار می‌شود، شرکت کرده و با حضور خود بار دیگر با آرمان های بلند امام راحل عظیم الشأن تجدید بیعت نمایند.

 

 

گفتنی است؛ زمان و مکان برنامه های 14 و 15 خرداد در شهرستان سنندج به این شرح است:

 


مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره): پنجشنبه 12خردادماه ساعت 10 در صحن قدیم مسجد جامع

 


مراسم گرامیداشت شهدای 15 خرداد: شنبه 14 خردادماه ساعت 11 درمهدیه بزرگ سنندج

کد خبر 1181712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha