باید به موضوع جهاد تبيين توجه ویژه‌ای داشته باشیم

امیر نوری با بیان اینکه باید به موضوع جهاد تبيين توجه ویژه‌ای داشته باشیم گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند ضرورت دارد واقعیت‌ها را بیان کنیم تا این نسل آگاه شود و بصیرت آن افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «امیر سرتیپ دوم عباس نوری» شب گذشته در آئین تجلیل از منتخبان طرح‌های «لبیک نزاجا (یا امام خامنه‌ای)» و طرح‌های فرهنگی «مصباح» در یگان فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه جنوب غرب نزاجا که به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر برگزار شد اظهار کرد: با تدابیر فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی سال‌های اخیر بخش اعظم فعالیت‌ها به اقدامات داخلی نیروی زمینی ارتش و در قالب طرح‌های مردم یاری تقسیم شده‌اند.

 

فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه جنوب غرب نزاجا افزود: اقدامات مهمی در راستای اجرای تمرکزی طرح‌های لبیک در نیروی زمینی ارتش صورت گرفته و در همین راستا هدفگذاری و برنامه‌ریزی هم برای یگان‌ها انجام شده است.

 

وی به بیان برخی اقدامات نیروی زمینی ارتش در قالب طرح‌های مردم‌یاری پرداخت و اذعان کرد: نیروی زمینی ارتش در حوادثی همچون زلزله سرپل ذهاب و سیل استان‌‌های گلستان، لرستان و خوزستان کمک‌رسانی کرد و عاملی مهم و تأثیرگذار در مهار بحران‌ها بود.

 

امیر نوری تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش در زمينه کنترل بیماری کرونا نیز بسیار خوب وارد عمل شد و در ۱۰ روز، بیمارستانی مجهز و ظرف ۴۸ ساعت هم ۲ هزار تخت نقاهت و بستری بیماران کرونایی احداث کرد که این بی‌سابقه و بی‌نظیر بود.

 

وی با بیان اینکه باید به موضوع جهاد تبيين توجه ویژه‌ای داشته باشیم و بدانیم که در گذشته کجا بوده‌ایم و اکنون در چه نقطه‌ای قرار داریم عنوان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند ضرورت دارد واقعیت‌ها را بیان کنیم تا این نسل آگاه شود و بصیرت آن افزایش یابد.

 

فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه جنوب غرب نزاجا با اشاره به اینکه لازم است از فرصتی که داریم به بهترین شکل برای جهاد تبیین استفاده کنیم بیان کرد: نباید اجازه دهیم خوراک فکری دشمنان تأثیری بر روان، توان و اعتماد به نفس مردم داشته باشد.

 

تقدیر و تجلیل از فرزندان دختر کارکنان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و همچنین اجرای گروه فرهنگی هنری تی‌تال از دیگر بخش‌های این آئین بودند.

 

کد خبر 1181735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha