میزان مراجعه ماهانه زنجانی ها به کتابخانه های عمومی ۲۰۰ هزار نفر است

صادقی از عضویت ۵۰ هزار زنجانی در کتابخانه های عمومی استان خبر داد و گفت: میزان مراجعه ماهانه به کتابخانه‌های عمومی در حدود ۲۰۰ هزار نفر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی به منظور توسعه همکاری های مشترک فرهنگی با مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان دیدار و گفتگو کرد.

 

ایرج صادقی در این دیدار ضمن اشاره به آمار کتابخانه‌های استان زنجان گفت: در حال حاضر ۱۰۰ باب کتابخانه در استان زنجان فعال است.

 

وی با اشاره به کتابخانه‌های مشارکتی فعال در ادارات استان زنجان بیان کرد: در این کتابخانه‌ها کتاب های خوبی موجود است و با وجود تنوع خدمات، در حال حاضر کتابخانه‌های عمومی به مراکز فرهنگی تبدیل شده اند.

 

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان از عضویت ۵۰ هزار زنجانی در کتابخانه های عمومی استان خبر داد و گفت: میزان مراجعه ماهانه به کتابخانه‌های عمومی در حدود ۲۰۰ هزار نفر است.

 

وی افزود: از جمله برنامه‌هایی که در کتابخانه‌هایی عمومی اجرا می‌شود، قصه‌گویی، نشست کتابخوان، رونمایی از کتاب و ... است.

 

صادقی از ظرفیت کتابخانه‌های عمومی برای مشارکت در برنامه‌های مختلف و فرهنگ‌سازی مباحث مختلف فرهنگی خبر داد و گفت: کتابخانه‌های عمومی این ظرفیت را دارند که در بحث فرهنگ‌سازی صرفه‌جویی مصرف برق وارد شود.

 

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان نیز ضمن تأکید بر اهمیت فرهنگ مطالعه گفت: قطعا جامعه‌ای که اهل مطالعه باشد بهتر قادر به حل مشکلات خود خواهد بود.

 

وی با اشاره به اهدای کتاب به صورت مستمر از سوی کارکنان این شرکت افزود: آمادگی داریم که در بحث تبادل کتاب بین کتابخانه‌های عمومی و شرکت برق منطقه‌ای همکاری کنیم.

 

کد خبر 1181784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha