اعزام  ۲ هزار نفر از بسیجیان  استان همدان  به مرقد مطهر امام راحل (ره)

بابایی فر گفت: همزمان با ۱۴ خرداد، کاروان‌های زیارتی با حضور ۲ هزار نفر از بسیجیان استان همدان برای شرکت در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به مرقد مطهر امام اعزام می‌شوند.

«مهدی بابای فر» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت:  همزمان با 14 خرداد (ره)  2 هزار نفر از بسیجیان  استان همدان برای اعزام به مرقد مطهر بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی اعزام می شوند.

 

مسئول سازمان، اردوی راهیان نورو گردشگری سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان،  هدف اصلی از این اردوی معنوی گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران به عنوان احیاگر ارزش‌های والای اسلامی در جامعه و همچنین تجدید بیعت با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) است

 

وی بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای اعزام در این کاروان انجام شده و ابلاغیه این اردوی معنوی ابلاغ شده  و ثبت‌نام  بسیجیان نیز صورت گرفته است.

 

بابای فر با بیان اینکه هیات بسیجیان 14 خرداد استان همدان نیز دسته عزاداری در روز 14 خرداد در همدان برپا میکنند ، اظهار داشت: برپای ایستگاه صلواتی، برگزاری مراسم عزاداری در سراسر استان همدان و روستاهی آن، برگزاری مراسم عزاداری ویژه در شب ارتحال امام با سخنرانی آیت الله خاتمی در همدان از دیگر برنامه های اجرای است.

کد خبر 1181813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha