خدمت به مردم دنباله رو ادامه راه شهدا است

حسن پور، با بیان اینکه امروز همه ما میراث دار خون شهدا هستیم، گفت: امید است میراث دار خوبی باشیم و در هر جایگاهی که هستیم بتوانیم وظایف خود را به خوبی انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سمانه حسن پور»، امروز(۱۲ خرداد) در مراسم غبارروبی گلزار شهدا به مناسبت سالروز رحلت امام راحل و قیام ۱۵ خرداد، ضمن گرامیداشت ایام دهه کرامت، سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب و شهدای قیام خونین 15 خرداد را تسلیت گفت.

 

وی با اشاره به اینکه امام راحل به درجه ای از عرفان و تعالی رسدند که جامعه را نیز هدایت کردند، افزود: ما باید از این مهم درس بگیریم و بدانیم که مهم ترین نکته برای بشر خودسازی و تمرین تقوا و انسان بودن است.

 

حسن پور بیان کرد: باید شکرگذار باشیم که امروز  در کشوری زندگی می کنیم که در سایه امنیت که مرهون خون پاک شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان می توانیم برای توسعه و سازندگی گام برداریم.

 

وی بیان کرد: همه ما در هر جایگاهی  که مشغول فعالیت هستیم باید بتوانیم میراث دار خوبی برای باشیم و قدر خون شهدا را بدانیم.

 

حسن پور به انجام وظایف در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اشاره کرد و گفت: امید است بتوانیم وظایف خود را در راستای خدمت به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران به خوبی انجام دهیم .

کد خبر 1181833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha