خدمت واقعی مستلزم تقویت اخلاص در عمل است

حجت الاسلام حمید بامری گفت: سفره خدمت برای همگی گسترده است و خدمت واقعی مستلزم حسن نیت، رضایت اهل بیت (ع) و تقویت اخلاص در عمل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۱۲ خرداد ماه خادمیاران رضوی شهرستان عنبرآباد با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

 

حجت الاسلام «حمید بامری» در این دیدار، گفت: توفیق خادمیاری اهل بیت (ع) خصوصا امام رئوف نشات گرفته از محبت و ارادت بی بدیل به ساخت مقدس آن حضرت است.

 

امام جمعه عنبرآباد توفیق خدمت به اهل بیت (ع) را توفیق ارزشمندی دانست و افزود: انسان به واسطه این توفیق خدمت به این بزرگواران قیمت پیدا می کند و عیارش بالا می رود.

 

وی با بیان این مطلب که در همه ابعاد می توان به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) خدمت کرد، یاد آور شد: مجموعه خادمیاران در شهرستان عنبرآباد در حوزه های مختلف با تشکیل کمیته های متعدد، برنامه ریزی و حرکت جهادی، منشا خیر و برکت برای مردم هستند.

 

حجت الاسلام بامری تصریح کرد: ورود به عرصه های مختلف فرهنگ سازی، مستلزم هم افزایی، مشارکت و ماندن در کسوت خادمی است.

 

امام جمعه عنبرآباد با بیان این مطلب که سفره خدمت برای همگی گسترده است، اظهار کرد: خدمت واقعی نیازمند حسن نیت، رضایت اهل بیت (ع) و تقویت اخلاص در عمل است.

 

وی اضافه کرد: دعای امام رضا (ع) این است که خدا رحمت کند کسانی که امر ما اهل بیت (ع) را احیا می‌کنند و این فعالیت ها مصداق احیای امر اهل بیت (ع) است و اثرات آن نیز مشخص می باشد.

 

حجت الاسلام بامری در خاتمه عنوان کرد: هر حرکت ما باید مایه عزت و افتخار دین و اهل بیت (ع) باشد.

کد خبر 1181890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha