شبکه نظارت شورای نگهبان باید به روز و پاسخگوی شبهات جامعه باشد

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کرمان گفت: هر کجا لازم باشد شبکه نظارت استان را تقویت و بهینه سازی و در مسیر تعالی قرار می دهیم تا نه فقط در انتخابات که همواره پاسخگویی دائم به شبهات باشد در خصوص کلیت نظام باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، منصور ذوالعلی، پنجشنبه(۱۲ خرداد) در آیین معارفه خود به عنوان رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان؛ با اشاره به جایگاه شورای نگهبان و مسئولیت مهم آن؛ تصریح کرد: از مواردی که باعث خلل در انجام وظیفه شود، حتماً پرهیز می کنیم.

 

 

 

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کرمان با تاکید بر اینکه شبکه بزرگ مردمی نظارت شورای نگهبان باید به روز باشد؛ افزود: باتوجه به شرایط و هجمه های دشمن، نیاز به آمادگی است و جهاد تبیین باید متناسب موقعیت کشور راهبرد مناسب مقابله با هجمه های فرهنگي دشمن را پیدا کند.

 

 

 

وی ادامه داد: هر کجا لازم باشد شبکه نظارت استان را تقویت و بهینه سازی و در مسیر تعالی قرار می دهیم تا نه فقط در انتخابات که همواره پاسخگویی دائم به شبهات باشد در خصوص کلیت نظام باشد.

 

 


ذوالعلی با اشاره به سابقه پاسداری در سپاه ثارالله اظهار کرد: مسئولیت جدید را نیز جدای از پاسداری نمی دانم و معتقدم توصیه پذیری و جناحی کار کردن به کار آسیب می زند لذا باید به دور از هیاهو و صرفاً با احساس وظیفه کار کرد.
 

 

 

وی خاطرنشان کرد: یک مسئول نظام باید سه اصل  اصالت اسلام،  ولایت فقیه و قانون اساسی را مد نظر قرار بدهد.

 

 

 

 

ذوالعلی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمن بیان کرد: اما پویش مردمی سلام فرمانده آن هم در گرما و فصل امتحانات، حماسه ای خلق کرد که یک کار بزرگ فرهنگی بیمه کننده برای مبانی و ارزش های نظام و در مقابله با سند ۲۰۳۰ دشمن است.

 

 

 

وی توصیه آیت الله جنتی مبنی بر سفارش به نماز اول وقت و پرهیز از غیبت را مورد توجه قرار داد.

 


 

پیش از وی حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در سخنانی نظارت در ذیل شورای نگهبان که جمع فقها و حقوقدانان هستند را دارای حساسیت بالا دانست.

 


 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان؛ شورای نگهبان را از ارکان نظام جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد: اعضای نظارت باید ارکان چهار گانه زیرکی، امانت داری متناسب با ماموریت، مدیریت کافی به ویژه مدیریت بحران و عدالت به معنی واقعی کلمه داشته باشد.

 

 

وی اظهار کرد: دو محور در روحیه و رویه شهید سلیمانی خیلی قوی بود و آن عقلانیت و عدالت است که همه ماموریت ها را در این ارکان می شود خوب انجام داد.


کد خبر 1181906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha