مردم به مجلس و دولت اعتماد کنند/ ضرروت تبیین سخنان امام خمینی(ره) با هدف چرایی انقلاب

حاجی بابایی با اشاره به ضرروت تبیین سخنان امام خمینی(ره) با هدف چرایی انقلاب گفت: مردم به مجلس و دولت در مسیر ارتقاء جایگاه نظام اسلامی اعتماد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حاجی بابایی» با حضور در آیین گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) که پنجشنبه ۱۲ خرداد در مسجد امام جعفر صادق(ع) کرج برگزار شد گفت: مردم در جریان هدفمندسازی یارانه ها و طرح جدید اقتصادی کشور به مجلس و دولت اعتماد کنند.

 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: دولت مردمی سیزدهم با رویکرد برحذر بودن از حزب و یا گروهی حرکت می کند و در این مسیر درد مردم را به خوبی می داند، همچنین از بکارگیری افراد بدون صلاحیت و تنها براساس خویشاوندی پرهیز دارد. 

 

وی اظهار کرد: آنچه خواست دولت سیزدهم است، بکارگیری افراد با صلاحیت است و در این خصوص با الگوبرداری از رهبرمعظم انقلاب که فرزندان ایشان هیچ یک منصب و مسئوولیتی ندارند مبنای خود را قرار داده است. 

 

وی ادامه داد: در طول چهار دهه از انقلاب اسلامی شاهد فراز و نشیب های مختلف بودیم و در این جریان پیروزی های جدید، حرکت و میدان های نو را تجربه کردیم. 

 

حاجی بابایی بیان کرد: انقلاب اسلامی بسیاری از معادلات بین المللی را تغییر داده است اینکه چرا و با چه هدفی انقلاب کرده ایم با بررسی سخنان حضرت امام(ره) برای نسل امروز قابل درک می شود. 

 

 

وی با اشاره به اینکه حفظ نظام از مسیر اراده، ایمان و حمایت مردم می گذرد عنوان کرد: بنیانگذار انقلاب حضرت امام خمینی(ره) همواره در سخنان خود مردم را برای قرآن و خدمت به مردم را برای حفظ نظام اسلامی می خواست و امروز مردم براساس فرموده امام و آشنایی با تاریخ اسلام و وقایع عاشورا و کربلا به خوبی از مسیر سختی های انقلاب آگاه هستند.

 

وی بیان کرد: در طول چهار دهه از انقلاب و مسیر طی شده با اهداف بزرگ در خصوص انقلاب آشنایی داریم و در این مسیر باید تمام تلاش خود را کنیم که اسلام را در دنیا به روایت ائمه اطهار(ع) به دیگران نشان دهیم. 

 

وی با بیان اینکه محور مقاومت با وجود نیروهای اسلام با محوریت ایران در برابر دشمنان ایستاده است اظهار کرد: استکبار در یمن و بسیاری دیگر از کشورهای اسلامی زمین گیر شده است هرچند آمریکا و اروپا و تمام قدرت هایی که جمع شدند تا مقابل اسلام بایستند ولی نتوانستند و مغلوب جبهه مقاومت در منطقه شدند.

 

حاجی بابایی در پایان خاطرنشان کرد: استکبار همچنان ضعیف است و از پشت ضربه می زند نمونه آن شهادت و ترور ناجوانمردانه شهید صیاد خدایی است و این در شرایط جنگ اوکراین و روسیه است. 

 

 

 

 

کد خبر 1181975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha