برگزاری۲۰۰ کارگاه آموزشی شیوه های جذب جوانان به نماز در تابستان

سرهنگ ميداني گفت: ۲۰۰ کارگاه آموزشی شیوه های جذب جوانان به نماز با همکاری ستادهای اقامه نماز درسراسر کشور در تابستان سال جاری برگزار می شود.

سرهنگ مهدی میدانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان دز قم اظهار داشت: انعقاد تفاهم نامه بین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و ستاد اقامه نماز و ستاد تفسیر قرآن کریم و مجتمع فرهنگی یاوران مهدی امضا شد و ریاست محترم سازمان عقیدتی حجت السلام محمد حسنی و حجت الاسلام والمسلمین قرائتی آن را امضا کردند.

 

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: این دوره در راستای تفاهم نامه برگزار شده که در سه بخش نماز و قرآن و عترت است و در بخش نماز برگزاری کارگاههای توانمندسازی ائمه جماعات مساجد ارتش جمهوری اسلامی ایران در تقویت نقش محوری آنها را برگزار می کنیم.

 

وی تصریح کرد: در این دوره پاسخگویی به شبهات جوانان همواره مورد تاکید است،همچنین شیوه های جذب نمازگزارن به نماز و مدیریت مساجد مطرح می شود؛ در حال حاضر بیش از 90 نفر از روحانیون و مبلغین نیروی زمینی در اولین دوره شرکت کردند.

 

سرهنگ میدانی عنوان کرد: سپس برگزاری 200 کارگاه آموزشی شیوه های جذب فرزندان به نماز توسط والدین را در دستور کار داریم که با همکاری ستادهای اقامه نماز در استان های کشور و سازمانی ارتش در تابستان برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین مباحث قرآنی در سال جاری با تعامل با مجموعه درس هایی از قرآن طرح مخاطب محور خانه های قرآنی در سه مقطع والدین و فرزندان و جوانان برگزار خواهد شد که این طرح با محوریت آیات قرآن کریم متناسب با هر مقطع اجرایی می شود.

 

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: این کلاس ها با حضور بیش از 5800 نفر هر هفته روز سه شنبه هر هفته برگزار می شود و با هماهنگی با این عزیزان و ستادهای تفسیر موضوعات مخاطب و موضوع محور است.

 

وی اظهار داشت: در بخش عترت برگزاری دوره های تربیت مربی ویژه 200 نفر از مربیان مهدویت در مجتمع یاوران مهدی انجام می شود، در این راستا 200 استاد سال گذشته آموزش دیدند و توانستند در سطح ارتش 1000 کارگاه مهدویت در ارتش برگزار می کنند.

 

سرهنگ میدانی بیان کرد: برگزاری دوره های یک روزه آشنایی با مباحث مهدویت در روزهای سه شنبه هر هفته و ویژه دانشجویان دانشگاه افسری ارتش در روزهای 5 شنبه از جمله این برنامه هاست، همچنین این دوره ویژه سربازها در حال برگزاری است.

کد خبر 1182143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha