کوتاهی‌ها در بندر آستارا باعث تضییع حقوق بیت‌المال شده است

اسحاقی نظارت سازمان بنادر و دریانوردی در خصوص مجتمع تجاری آستارا را ضعیف دانست و گفت: این کوتاهی‌ها در بندر آستارا باعث تضییع حقوق بیت‌المال شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «سید محمد اسحاقی» امروز (جمعه، ۱۳ خرداد)در جریان بازدید و بررسی مشکلات طرح‌های اقتصادی این شهرستان نواقصات موجود در مجتمع بندری این شهرستان را نتیجه ضعف پیمانکار و سازمان بنادر و دریانوردی دانست و بر رفع مشکلات بندر تاکید کرد.

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان نظارت سازمان بنادر و دریانوردی در خصوص مجتمع تجاری آستارا را ضعیف دانست و افزود: این کوتاهی‌ها در بندر آستارا باعث تضییع حقوق بیت‌المال شده است.

 

وی تصریح‌کرد: برای برطرف شدن مشکلات و نواقصات مجتمع بندری آستارا فرصت زمانی مقرر شد و  ان‌شاء‌الله در نیمه اول تیرماه پیگیری و حل شود.

 

اسحاقی از آغاز بازسازی پل قدیمی فلزی مسافری در مرز زمینی ایران و جمهوری آذربایجان خبر داد و گفت: با پیگیری اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مقرر شد در تیرماه بازسازی پل به مناقصه گذاشته شده و پس از آن عملیات اجرایی آغاز شود.

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با بیان‌اینکه به منظور ساماندهی کامیون‌های ترانزیتی تیرپارک در آستارا ایجاد می‌شود، افزود: تصمیم‌گیری شد زمینی به مساحت ۲ هکتار در نظر گرفته شده و امکانات و سرویس‌های بهداشتی نیز احداث شود.

 

اسحاقی با اشاره به مشکلات موجود در پایانه ریلی آستارا به ویژه در خصوص برق،اظهارکرد: شرکت آذری تعهداتی داشته که انجام نداده و  در این خصوص مقرر شد با محوریت و پیگیری فرماندار آستارا جلسه‌ای در استانداری برگزار و تعهداتی که شرکت راه‌آهن و طرف آذری باید انجام دهد را پیگیری و مشکلات در اسرع وقت حل شود.

 

گفتنی است، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان در جریان سفر یکروزه به آستارا از مجتمع بندری، پایانه مرزی، مسافری و ریلی این شهرستان بازدید کرد.

کد خبر 1182237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha