لزوم تلاش شوراها و دهیاران بخش الوارگرمسیری برای توسعه و آبادانی

جهانگیری گفت: مسئولان شهرستان اندیمشک همراه و همدل هستند که شوراها و دهیاران بخش الوارگرمسیری باید از این فرصت برای توسعه و آبادانی منطقه خود استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» امروز (جمعه ۱۳ خرداد) در نشست صمیمی و تعاملی با شوراها و دهیاران بخش الوارگرمسیری شهرستان اندیمشک اظهار کرد: مسئولان شهرستان اندیمشک همراه و همدل هستند که شوراها و دهیاران باید از این فرصت برای توسعه و آبادانی منطقه خود استفاده کنند.

 

فرماندار اندیمشک افزود: پروژه‌های متعددی در بخش الوارگرمسیری احداث یا در دست احداث و یا برنامه‌ریزی شده و عملیات اجرای این پروژه‌ها در سال جاری آغاز خواهد شد که این از برکات نظام جمهوری اسلامی است.

 

وی اذعان کرد: دهیاران و شوراها باید پیگیری‌های مستمر در سطح کلان را جهت پیشبرد اهداف منطقه خود در کنار پیگیری مسئولان شهرستان داشته باشند و از هیچ کوششی دریغ نکنند.

 

جهانگیری تصریح کرد: بخش الوارگرمسیری ظرفیت‌های عظیمی در حوزه کشاورزی، دامپروری، پرورش دام طیور و مشاغل خانگی دارد که باید از این فرصت و تسهیلاتی که بنیاد برکت و نهادهای حمایتی به اشتغال روستائی اختصاص داده‌اند، توسط کارآفرینان روستاها به خوبی استفاده شوند.

 

وی خاطر نشان کرد: شوراها و دهیاران به عنوان بازوان مسئولان هستند و نمایندگان مردم باید برای توسعه و آبادانی منطقه خود به‌صورت‌ شبانه‌روزی پیگیر باشند.

 

کد خبر 1182246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha