ریشه انقلاب اسلامی در قیام ۱۵ خرداد ورامین نهفته است

حجت الاسلام قدوسی نژاد گفت: اگر حرکت مردم ورامین در۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ نبود، انقلاب اسلامی به پیروزی نمی رسید و انقلاب اسلامی ریشه در قیام ۱۵ خرداد دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد امام‌جمعه موقت ورامین در خطبه های نماز جمعه ورامین با گرامیداشت ۱۵ خرداد اظهار داشت: امام فرمودند مردم ورامین حق ویژه ای بر ما دارند و آن روزی که شاه نوکر سرسپرده استکبار بود، مردم منطقه ورامین با ابتدایی ترین امکانات، کفن پوشیدند و به سمت تهران حرکت کردند.

 

وی ادامه داد: اگر حرکت مردم ورامین در۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ نبود، انقلاب اسلامی به پیروزی نمی رسید و انقلاب اسلامی ریشه در قیام ۱۵ خرداد دارد.

 

حجت الاسلام قدوسی نژاد تاکید کرد:مردم ورامین در یوم الله ۱۵ خرداد بار دیگر با حضور در راهپیمایی ۱۵ خرداد، اوج بصیرت خود را به نمایش خواهند گذاشت.

 

وی با اشاره به فرارسیدن ارتحال ملکوتی امام راحل ادامه داد: تشییع پیکر امام راحل هیچگاه فراموش نمی شود و مردم در آن مراسم سنگ تمام گذاشتند زیرا که امام خمینی(ره) حق بزرگی بر همه ملت ایران داشت و دارد.

 

امام جمعه موقت ورامین گفت: هوشمندی و بصیرت امام راحل، تحسین دوست و دشمن را به همراه داشته است به طوری که دشمنان انقلاب اسلامی نیز بر مدیریت و توانمندی این شخصیت بی نظیر انقلاب اذعان کرده اند.

 

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به سالروز آغاز زعامت مقام معظم رهبری گفت: حقیقتا مقام معظم رهبری، خلف صالح امام راحل بودند و توانستند در گردنه ها و فتنه های مختلف، کشتی انقلاب را به سلامت به ساحل آرامش برسانند.

کد خبر 1182267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha