برپایی ایستگاه نقاشی با محوریت کانون فرهنگی هنری مسجد جامع ملک آباد

سیاوشی با اشاره به اهمیت تبیین معارف و فرهنگ رضوی در میان کودکان و نوجوانان گفت: ایستگاه نقاشی با محوریت کانون فرهنگی هنری مسجد جامع ملک آباد با حضور ۱۰۰ کودک و نوجوان برگزار شد.

« هرمز سیاوشی» با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: ایستگاه نقاشی با محوریت کانون فرهنگی هنری مسجد جامع ملک آباد با حضور ۱۰۰ کودک و نوجوان برگزار شد.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارباغ افزود: این آیین با هدف تبیین معارف و شاخص های فرهنگ رضوی به ویژه گرامیداشت منزلت حضرت معصومه سلام الله علیها برپا شد. 

 

وی اظهار کرد: برای برپایی این ایستگاه نقاشی موسسه فرهنگی و هنری ندای باران و کانون الهادی مشارکت لازم را در هدایت خانواده ها برای حضور کودکان و اجرای نقاشی انجام دادند.

 

وی با اشاره به برپایی اجرای نمایش شاد عروسکی همچنین اجرای سرود فرمانده عنوان کرد: سرورد سلام فرمانده در روستای اوغلان تپه با حضور بیش از ۱۵۰ دانش آموز دهه نودی برپا شد. 

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارباغ خاطرنشان کرد: این طرح با هدف اجرای مصوبه قرارگاه اجتماعی در مسیر ایجاد روحیه امید و نشاط در میان خانواده ها برنامه ریزی شده است. 

 

 

کد خبر 1182274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha