فروش اراضی پادگان ۰۷ خرم‌آباد هیچکدام قطعی نیست

زیویار، با بیان اینکه پادگان ۰۷ جزو هویت شهر خرم‌آباد محسوب می شود، گفت: در راستای خرید و فروش زمین پادگان ۰۷ خرم‌آباد توسط مشاورین املاک هیچ گونه سند حقوقی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری از خرم آباد، «فرهاد زیویار»، عصر جمعه(13 خرداد)، در بازدید از پادگان ۰۷ خرم‌آباد در جمع خبرنگاران اظهارداشت: پادگان07 یک مجموعه ۱۵ هکتاری است که در سال ۹۲ تا ۹۹ تصمیماتی در خصوص واگذاری آن اتخاذ شد.

 

 

استاندار لرستان با بیان اینکه هفت هکتار آن با ابنیه تاریخی جزو میراث فرهنگی محسوب می شود و در اختیار شهرداری و هشت هکتار آن در اختیار ارتش است، افزود: توافقاتی که برای واگذاری زمین این پادگان صورت گرفته مربوط به گذشته است و هیچ گونه ارتباطی با تیم مدیریتی فعلی استان و شهرداری حتی فرماندهان فعلی ارتش ندارد.

 

وی بیان کرد: انجام معامله از سوی بنگاه ها و مشاورین املاک هیچ گونه سند حقوقی وجود ندارد و تنها توافق بر روی کاغذ است و از این لحظه به بعد وجاهت قانونی نخواهد داشت.

 

زیویار با بیان اینکه مشاورین املاک نسبت به خرید و فروش این ملک اقدام نکنند، گفت: تاکنون با هیچ گونه تخلفی مواجه نشدیم و اگر هم گزارش شود برخورد قانونی خواهد شد.

کد خبر 1182296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha