تبیین فرهنگ رضوی با محوریت کانون های فهما سرخط اخبار هفته گذشته استان البرز

برپایی جشن های دهه کرامت با محوریت مساجد در قالب جشن گرامیداشت مقام حضرت معصومه(س) و روز دختر، اجرای سرورد سلام فرمانده، برپایی ایستگاه های نقاشی و توزیع بسته های معیشتی از جمله اخبار هفته گذشته کانون های فهما البرز است.

خبرگزاری شبستان استان البرز: هفته گذشته ( هفتم تا سیزدهم خرداد) رویدادها و اخبار مهم در حوزه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با محوریت دهه کرامت و تبیین فرهنگ رضوی گذشت. 

 

سرورد سلام فرمانده در قالب اجتماعی عظیم مردمی کرج برگزار می شود، « حجت الاسلام کاظم شکری» با اشاره به اهمیت استغاثه به ساحت مقدس حضرت مهدی(عج) از اجرای گروه سرود سلام فرمانده به مناسبت دهه کرامت در روز سه شنبه این هفته در میدان جمهوری کرج خبر داد. 

 

طرح ها و برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با تولید محتوایی به منظور گرامیداشت دهه کرامت از جمله مسائل مطرح شده است که مدیر ستاد فهما استان البرز به آن اشاره کرد. 

 

همچنین توزیع بسته های معیشتی با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان فردیس در هفته ای که گذشت و برنامه ریزی برای توزیع بسته های دیگر معیشتی در هفته پیش رو از جمله برنامه های انجام شده است. 

 

برپایی سرود سلام فرمانده در هفته ای که گذشت با محوریت مسجد سیدالشهداء ماهدشت کرج با حضور ۳۱۳ دانش آموز برگزار شد، حجت الاسلام دهقاندار در این خصوص با اشاره به اهمیت جایگاه فرهنگی و معرفتی این حرکت عظیم از ادامه فرآیند فعالیت های فرهنگی هنری با محوریت دهه کرامت خبر داد. 

 

کانون فرهنگی هنری سیدالشهداء ماهدشت ویژه برنامه های فرهنگی هنری و معرفتی خود را با رویکرد دهه کرامت برنامه ریزی کرده است و از همین هفته با اعلام برنامه کلاس های تابستانی ویژه اوقاف فراغت اقدام به ثبت نام نوجوانان و جوانان با هدف غنی سازی اوقاف فراغت آنان را آغاز کرده است. 

 

از جمله رخدادهای دیگر در این ایام برپایی نشست محوری با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی هنری استان البرز در ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز بود که « سعید جابری انصاری» سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در این رابطه از هم افزایی و هم اندیشی بیشتر نهادها با مساجد خبر داد.

 

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با در نظر گرفتن اهمیت فعالیت های مساجدی با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد از ضرروت تشکیل کارگروهی با هدف هم افزایی بیشتر و بهتر با دیگر نهادهای مرتبط گفت. 

 

برپایی جشن روز دختر در کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، که دکتر مجتبی حسین زاده با برپایی این جشن در مسجد امام حسن مجتبی(ع) واقع در دهقان ویلای کرج از ضرورت توجه به جایگاه دختران با هدف ترویج و تبیین فرهنگ رضوی خبر داد. 

 

جشن میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها در مصلی نماز جمعه کرج  و دیگر مصلی های نماز جمعه استان البرز با حضور پرشور دختران منتخب مساجد استان با هدف تعالی جایگاه دختران در جامعه برپا شد. 

 

 

کد خبر 1182339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha