استقبال پرشور مردم البرز از کاروان زیرسایه خورشید در سومین روز از دهه کرامت

نوروزی فر با اعلام ویژه برنامه های سومین روز از دهه کرامت در البرز گفت: برنامه سومین روز از حضور کاروان زیر سایه خورشید در البرز در قالب دیدار با خانواده جانبازان و تبریک به خانواده سیفی برای تولد چهارقلوها گذشت.

« ابراهیم نوروزی فر» با تسلیت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت:  برنامه سومین روز از حضور کاروان زیر سایه خورشید در البرز در قالب دیدار با خانواده جانبازان و تبریک به خانواده سیفی برای تولد چهارقلوها گذشت. 

 

سخنگوی گرامیداشت ستاد دهه کرامت استان البرز افزود: عیادت از بیماران بیمارستان امام حسین(ع) و تقدیر از پرستاران عرصه جهاد سلامت از جمله برنامه های دیگر خادمان آستان قدس رضوی است.

 

 

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت دهه کرامت بیان کرد: عیادت خدام الرضا(ع) از سالمندان بهزیستی در نظرآباد، دیدار با خانواده شهداء فاطمیون در نظرآباد، همچنین حضور در آسایشگاه معلولان سالمندان کهریزک در محمد شهر از دیگر برنامه های این روز است.

 

به گفته وی، دیدار خدام حرم مطهر رضوی را خانواده سیفی و عرض تبریک برای تولد فرزندان چهار قلوی آنان در نظرآباد از دیگر برنامه های اجرایی این روز بود. 

 

 

وی بیان کرد: خادمان آستان قدس رضوی در سومین روز از دهه کرامت به دیدار خانواده جانباز یدالله جعفری و عیادت از مادر شهید اصغر برزگری در مهرشهر رفتند. 

 

سخنگوی گرامیداشت ستاد دهه کرامت استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: جمع خوانی سرود سلام فرمانده از طرف کودکان شهرک مسکن مهر نظرآباد همچنین حضور خدام الرضا در جوار امامزادگان احمد و محمود(ع) و دیدار با نمازگزاران مسجد صاحب الزمان (عج) از برنامه های این روز بود.

 

استقبال پرشور مردم از خادمان آستان قدس رضوی حال و هوای استان البرز را تغییر داده است و مردم با شور و اشتیاق با طلب حاجت و استغاثه به محضر امام رضا(ع) عرض حاجت می برند. 

 

 

 

 

کد خبر 1182358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha