تمام توان و تلاش دولت سیزدهم بر رفع مشکلات خوزستان است

سیفی با بیان اينکه مشکلاتی در استان خوزستان وجود دارد اما خوشبختانه با روی کار آمدن دولت سیزدهم، تلاش بر رفع مشکلات است گفت: نوید داده می‌شود مشکلات خوزستان با همتی که رئیس جمهور، استاندار، وزرا و مسئولان استان دارند، حل خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «عبدالرضا سیفی» امروز (شنبه ۱۴ خرداد) در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد که در مصلای اندیمشک برگزار شد اظهار کرد: خانواده‌های شهدا بهترین فرزندان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند و از جایگاه ارزشمندی برخوردار هستند.

 

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان به رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهدای کشورمان اشاره کرد و افزود: لازم است بتوانیم دِین خود را به شهدا، امام راحل و انقلاب ادا کنیم.

 

وی با بیان اينکه مسئله تمدن نوین اسلامی به عنوان افق بلندی محسوب می‌شود که رهبر معظم انقلاب برای دستاورد نظام تبیین کرده‌اند اذعان کرد: ما با انقلاب شروع کردیم و پس از آن، دولت اسلامی، نظام اسلامی و جامعه اسلامی ایجاد شد.

 

سیفی با اشاره به اینکه استان خوزستان مرکز تمدن‌ها و دروازه شیعه در کشور بوده است تصریح کرد: مشکلاتی در خوزستان وجود دارد اما خوشبختانه با روی کار آمدن دولت سیزدهم، تلاش بر رفع مشکلات است.

 

وی عنوان کرد: حادثه‌ای که برای ساختمان متروپل آبادان رخ داد، دستاورد دولت گذشته است اما دولت سیزدهم با تمام تلاش و توان از رئیس جمهور، وزیر کشور، استاندار خوزستان و وزرای مختلف پای کار آمده‌اند تا از عملکرد گذشتگان آواربرداری کنند.

 

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان بیان کرد: نوید داده می‌شود مشکلات استان خوزستان با همتی که رئیس جمهور، استاندار، وزرا و مسئولان استان دارند، حل خواهند شد.

 

وی با بیان اینکه ما باید برای تبیین جایگاه خوزستان در رسیدن به افق تمدن نوین اسلامی برنامه‌ریزی کنیم ادامه داد: باید به نقش خوزستان برای رسیدن به این تمدن، تاریخ‌ساز شدن و تأثیرگذاری بر آحاد و تاریخ بشریت فکر کنیم.

 

سیفی اضافه کرد: اگر نگاهی بلند داشته باشیم می‌توانیم به تمدن نوین اسلامی برسیم و مشکلات پیش‌روی را به راحتی حل کنیم.

 

وی در ادامه از مسئولان و مردم شهرستان اندیمشک به پاس برگزاری باشکوه مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد قدردانی کرد.

 

کد خبر 1182395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha