تجدید میثاق جمعی از پرسنل شهرداری کرمانشاه با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا

همزمان با سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) جمعی از پرسنل شهرداری کرمانشاه همراه با خانواده خود و خانواده شهدا و ایثارگران با حضور بر سر مزار شهدا با آرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، صبح امروز همزمان با سالروز رحلت جانگداز بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) جمعی از پرسنل شهرداری کرمانشاه همراه با خانواده و خانواده شهدا و ایثارگران با حضور در مزار شهدا با آرمان های امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند.

 

بر اساس این گزارش در این برنامه تجدید میثاق ابتدا از نمایشگاه «امام دل‌ها» نمایشگاه عکس وقایع انقلاب، جنگ تحمیلی و تصاویری از تشیع پیکر رهبر کبیر انقلاب که در تالار شهرداری کرمانشاه دایر بود، بازدید کردند.

 

 

همچنین، از بازدید از نمایشگاه عکس «امام دل‌ها» پرسنل شهرداری کرمانشاه با حضو بر سر مزار شهدا جنگ تحمیلی، شهدا مدافع حرم و شهدای گمنانم پارک کوهستان کرمانشاه با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا تجدید پیمان کردند.

 

 

گفتنی است که این برنامه با همکاری حوزه معاونت خدمات شهری، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه شرکت خدمات نوین، حوزه ۶ بسیج ادارات امام صادق (ع) سپاه ناحیه کرمانشاه وسازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه برگزار شده است.

کد خبر 1182420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha