امروز ایران اسلامی با هدایت داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به یکی از قدرت های منطقه تبدیل شده است

حجت الاسلام قاضی عسکر گفت: امروز ایران اسلامی با هدایت داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به یکی از قدرت های منطقه تبدیل شده است،‌ امروز ما در مقابل دنیا ایستاده ایم و این شعار نیست بلکه در عمل نشان داده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید علی قاضی عسکر»، امروز (شنبه 14 خرداد) در مراسم بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت قیام خونین 15 خرداد که در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: امام راحل (ره) در یک شرایط بسیار سخت در نیمه خرداد سال ۴۲ توانستند،‌ افکار عمومی را روشن و به سوی انقلاب اسلامی و اسلام سوق دهند.

تولیت آستان مقدس حضرت عبد العظیم حسنی (ع) با اشاره به اتفاقات بعد از ۱۵ خرداد ۴۲ هم گفت: ایشان با درایت توانستند تمام این مسائل را مدیریت فرموده و مردم را به سوی انقلاب اسلامی رهنمون سازند و در زمان تبعید هم به خوبی مردم را هدایت کردند تا اینکه در بهمن ۵۷ و با ورود به ایران اسلامی، مورد استقبال مردم قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: امام خمینی (ره) بعد از انقلاب اسلامی آرام آرام پایه نظام اسلامی را بنا نهادند و مهمترین گام حضرت امام (ره)، ایجاد جمهوری اسلامی ایران بود.

حجت الاسلام قاضی عسکر تاکید کرد: با شروع جنگ تحمیلی هم امام راحل (ره) با تدبیر و مدیریت، تهدید را به فرصت تبدیل کردند و جنگ تحمیلی را ایران اسلامی پیروز شد، امروز ایران اسلامی با هدایت داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به یکی از قدرت های منطقه تبدیل شده است،‌ امروز ما در مقابل دنیا ایستاده ایم و این شعار نیست بلکه در عمل نشان داده شده است.

وی،‌ داشتن ۶ هزار شرکت دانش بنیان، قدرت دفاعی، نظامی، اقتصادی و صنعتی را حاصل رهنمود های امام راحل (ره) و رهبری های مقتدرانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خواند و تاکید کرد: امروز همچون ۴۲ سال گذشته باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا مملکت را به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) بسپاریم.

کد خبر 1182478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha