هنر هفتم مسیر حرکت هنرمندان در جهاد تبیین است

فرهمندپور گفت: هنرمندان با ساخت فیلم در مسیر فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون جهاد تبیین قدم بر می‌دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «علی فرهمندپور» امروز یکشنبه ۱۵ خرداد) در مراسم گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد و اکران فیلم‌های «برای او» و «بغض خاک» با موضوع دفاع مقدس اظهار کرد: خوشحالیم که فرصتی ایجاد شد تا پای حرف هنرمندان‌مان بنشینیم، هنرمندانی که با هنر هفتم در مسیر فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون جهاد تبیین قدم بر می‌دارند.

 

فرماندار ویژه دزفول افزود: هنرمندان ما به ویژه کارگردان‌هایی همچون آقایان سبزقبا و یکتا که آثار تولیدی‌شان افتخار آفرین هستند از نپرداختن به فعالیت‌هایشان در سطح شهرستان گلایه‌مند هستند.

 

وی اضافه کرد: این در حالی است که چنین فیلم‌ها و آثاری در سایر استان‌ها به خوبی حمایت می‌شوند و برای معرفی‌شان برنامه ریزی می‌شود.

 

فرهمند پور تصریح کرد: در سال‌های اخیر سعی کردیم چنین برنامه‌هایی برای حمایت از هنرمندان تدارک ببینیم و لازم است هرکس به اندازه خود حامی هنرمندان شهر و آثارشان باشد.

 

وی خاطر نشان کرد: شهرستان دزفول از ظرفيت‌های بالايی در حوزه فرهنگ و هنر برخوردار است و بايد بسترهای حمايت از جامعه هنری آن فراهم كرد.

 

فرماندار دزفول بیان کرد: بايد تلاش كنيم با حفظ سرمايه‌های اجتماعی توليد شده در حوزه هنرهای نمايشی، از آن براي ارائه آموزه‌های اجتماعی بيشتر و بهتر به جامعه استفاده كنيم.

 

کد خبر 1182622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha