خواهران فعال کانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه تجلیل شدند

در مراسمی با حضور مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مهرپویان و سایر ارکان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) یانچشمه خواهران فعال این به مناسبت دهه کرامت، میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر با اهدای لوح تقدیر تجلیل شدند.

«حمزه بهارلویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در مراسمی با حضور مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مهرپویان و سایر ارکان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) یانچشمه خواهران فعال این به مناسبت دهه کرامت، میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر با اهدای لوح تقدیر تجلیل شدند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: بیش از نیمی از اعضای کانون فرهنگی هنری مهرپویان را خواهران و بانوان تشکیل می دهند که همواره در اجرای برنامه ها و فعالیت های دینی و مذهبی حضوری مستمر و گسترده دارند.

 

وی با تقدیر از فعالیت اعضای خواهر کانون فرهنگی هنری مهرپویان شهر یانچشمه ابراز کرد: دهه کرامت از میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) تا میلاد باسعادت حضرت امام رضا (ع)  فرصت مناسبی برای جوانان و نوجوانان به ویژه بانوان در راستای آشنایی هر چه بیشتر با سیره و معارف اهل‌بیت (ع) است.

 

بهارلویی با تاکید بر اینکه ائمه اطهار (ع) بهترین الگو برای اقشار مختلف جامعه به‌ویژه نسل جوان هستند، یادآور شد: این ایام که با میلاد مسعود حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز می‌شود، زمینه مناسبی برای بانوان و خواهران جامعه به ‌ویژه اعضای کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد به وجود می آورد که با سیره علمی و عملی این بانوی بزرگ بیشتر و بهتر آشنا شوند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: اعضای کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد با الگو قرار دادن سیره حضرت فاطمه معصومه (س) موجب ترویج فرهنگ ائمه اطهار (ع) به ‌ویژه فرهنگ رضوی در سطح جامعه شوند.

 

وی ابراز کرد: این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بدون حضور عموم مردم در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه برگزار شد.

 

بهارلویی گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و پایگاه های بسیج به عنوان مجموعه های مردمی و برآمده از انقلاب اسلامی، باید در خدمت قرآن، اهل بیت (ع)، مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران و همچنین پیرو فرامین و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی باشند.

 

کد خبر 1182721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha