تقاطع غیر همسطح ملکشاهی در حال تکمیل شدن است

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با بیان اینکه تقاطع غیر همسطح ملکشاهی در حال تکمیل شدن است، گفت: ۴۶ پروژه راهسازی در نقاط مختلف استان در دست اجرا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «عبدالله بهادری» روز دوشنبه در بازدید ازمراحل تکمیل تقاطع غیرهمسطح ملکشاهی، اظهار کرد: تا اربعین سال جاری رمپ خروجی این تقاطع به سمت ملکشاهی- مهران تکمیل و زیر بار ترافیک خواهد رفت و تلاش خواهد شد تا سایر رمپ و لوپ های دیگر این تقاطع نیز تکمیل شود.

 

 وی افزود: عمده کار اجرایی تقاطع غیر همسطح ملکشاهی از جمله احداث پل و خاکبرداری و خاکریزی و اجرای رمپها و لوپهای آن به طول ۳ کیلومتر و همچنین احداث دیوارهای بتونی جهت جلوگیری از رانش ترانشه ها و ... به انجام رسیده و پیمانکار در حال اجرای آخرین مراحل تکمیل این تقاطع است.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به آغاز مراحل روسازی( بیس و آسفالت) رمپهای این طرح در روزهای آینده خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این طرح مهم یکی از نقاط پرحادثه جاده ای استان برای همیشه حذف می شود.

 

وی  گفت: در سالهای اخیر در حوزه راهسازی طرح های بزرگی برای توسعه راههای استان تعریف شده که در حال اجرا هستند و این طرح ها به لحاظ زمانبندی اجرا از جمله طرح های بلند مدت محسوب می شوند امابا توجه به بار ترافیکی مسیرهای اربعین تلاش شده است تا حد امکان قسمتهایی که امکان تکمیل شدن داشته اند تکمیل وزیر بار ترافیک قرار گیرند و قسمتهایی هم که در دست اجرا هستند در ایام اربعین به عنوان مسیرهای اضطراری استفاده شوند.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام، خاطرنشان کرد: ۴۶ پروژه راهسازی در بخش های مختلف با اعتباری افزون بر سه هزار میلیارد تومان در نقاط مختلف استان در دست اجرا است.             

کد خبر 1182733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha